کد خبر : 22786
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 11:39
-

شمسایی:گیتی پسند باید ۵ هفته زودتر قهرمان می شد/ کشاورز:خود شمسایی در بهترین تیم ها هم زودتر قهرمان نشده!

شمسایی:گیتی پسند باید ۵ هفته زودتر قهرمان می شد/ کشاورز:خود شمسایی در بهترین تیم ها هم زودتر قهرمان نشده!
بگو مگوی جالبی بر سر قهرمانی لیگ بین شمسایی و کشاورز به وجود آمد که البته حل شد.اما ماجرا از چه قرار بود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بگو مگوی جالبی بین وحید شمسایی و محمد کشاورز در مورد قهرمانی لیگ بوجود آمده است.ابتدا وحید شمسایی گفت: “من به محمد کشاورز تبریک می‌گویم به خاطر اینکه در اولین سال مربی‌-بازیکنی‌اش، اینقدر خوب کار کرده و نتیجه گرفته، او دوست صمیمی من است ولی معتقدم گیتی‌پسند با این همه ستاره باید پنج هفته قبل قهرمانی‌اش را قطعی می‌کرد.”

این اظهارات با واکنش محمد کشاورز روبرو شد و در مقام پاسخگویی گفت:” برای وحید احترام قائلم، او نظرش را اعلام کرده اما تا جایی که من یادم می‌آید، سال‌هاست که در لیگ ایران هیچ تیمی از چند هفته قبل قهرمانی‌اش را مسجل نمی‌کند. همین دبیری که با شمسایی سال گذشته قهرمان شد و وحید هم در مصاحبه‌های اخیرش همواره آنها را پرمهره عنوان کرده، بهترین‌های ایران را در اختیار داشت، از نظر مالی به بهترین شکل ممکن ساپورت می‌شد و حمایت کامل استانی را هم داشت اما هفته آخر قهرمان شد. گیتی‌پسند و فولادماهان که اتفاقا شمسایی و نظری را هم در خود داشت،‌ چنین اتفاقی را تجربه کردند. سال‌هاست لیگ ایران به روز آخر کشیده می‌شود. یا همین فولادماهان که ستاره‌های ایران را داشت و خود وحید هم در این تیم بود، مگر سوم ایران نشد. به هر شکل من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها از بهترین‌های فوتسال ایران هستند.تیم تام ایران خودرو در سالی که با منصوری در کورس قهرمانی بود،‌ درحالیکه بهترین نفرات ایران و بهترین امکانات را در اختیار داشت اما قهرمانی این تیم نیز به هفته آخر کشیده شد. دیگر از آن سال‌ها که پاس، استقلال و یا شن‌سا چند هفته زودتر قهرمانی‌شان را قطعی می‌کردند، خیلی گذشته است. این هم نشاندهنده قدرت لیگ فوتسال ایران و جوانان شایسته‌ای است که در این لیگ هر روز رشد می‌کنند. این کار بزرگ مربیان خوب و انگیزه جوانان شایسته فوتسال‌مان را نشان می‌دهد.”

اما این اظهارات باعث شد تا شمسایی اینبار صحبتهایش را به گونه ای که کشاورز ناراحت نشود به زبان آورده و تاکید کند که قهرمانی زودتر پیش از این هم اتفاق افتاده است:”من قصد بی‌احترامی به محمد کشاورز را نداشتم که آن حرف‌ها را مطرح کردم، من به خاطر شرایط تیمی گیتی‌پسند، گفتم آنها باید پنج هفته زودتر قهرمان می‌شدند اما محمد عزیز انگار فراموش کرده که در فولادماهان زمان مربیگری علی افضلی در سال ۸۷، که با منصوری در کورس قهرمانی بودیم، چهار هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شدیم. سال بعدش هم که اتفاقا نظری و کشاورز هم در فولادماهان بودند، باز هم سه هفته مانده به پایان لیگ، در شیراز مساوی کردیم و قهرمان شدیم. آن سال هم با منصوری در کورس قهرمانی بودیم.در تیم استقلال تهران هم که سه هفته زودتر قهرمان شدیم و در همه این قهرمانی‌ها هم غیر از سالی که زیر نظر علی افضلی کار می‌کردیم، به خاطر مهره‌های زیادی بود که در آن تیم‌ها بود.”

شمسایی خاطرنشان کرد:” من قصد بی‌احترامی نداشتم و حرفم نیز طعنه نبود. واقعیت گیتی‌پسند این است که یک تیم قوی است و به خاطر این قوی بودن و به دلیل وجود خود محمد کشاورز، آنها باید زودتر از اینها هم قهرمان می‌شدند. به هر شکل اگر کشاورز از من ناراحت شده، از او عذرخواهی می‌کنم.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کشاورز دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

باریکالله پسر خوب .

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

آقای شمسایی بابت اینکه بعضی چیزها را به این بچه خوب!!! یاداوری کردی ممنون
البته ایشون عادت داره که خیلی از خودش متشکره و فقط کارهای خودش یادش میمونه و بقیه را نمیبینه مثلا اگه تو یک بازی ۵ تا تیر دروازه هم بخورند آنها را نمیبینه ولی اگه تو همون بازی یک تیر دروازه بزنند مصاحبه میکنه میگه اگه توپ تو گل رفته بود میبردیم!!!!
اما اینکه گفتی ایشان با تیم خوب کار کرده درست نیست و خودت بهتر از هر کسی میدونی که نتایج این تیم اکثرا روی کار انفرادی و تجربه بازیکنان و استفاده از اتفاقات بازی است وگرنه ۰۰۰
البته فقط روی ضربات ایستگاهی کمی تمرین کرده اند

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

وحید شمسایی اسم على افضل رو نیار بابا، حالا دوباره گیتى اول نمیشه میندازن گردن على افضل، اینا قهرمانیهاشون رو مدیون على افضل هستن و بواسطه على افضل باشگاه گیتى باشگاه شد وباید بدونن که على افضل همیشه تیماشون رو ٣،۴ هفته قبل قهرمان میکرد ، البته على طاهرى ادم سالم رو تو فوتسال اصفهان نمیزاره بمونه و همه باید مثل خودش باشن تا ماندگار باشن تو تیماش