کد خبر : 23494
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 11:57
-

شمسایی:ابراهیمی باید قدر خودش را بداند / در تهران مهمان هستیم!

شمسایی:ابراهیمی باید قدر خودش را بداند / در تهران مهمان هستیم!
سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران از دو هفته پیش روی لیگ و شرایط تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: همچنان تأسیسات را شانس اول قهرمانی نمی‌دانم، ما دو بازی سخت در ادامه لیگ داریم که می‌تواند ورق را به ضرر ما برگرداند.
شمسایی در واکنش به صحبت‌های مدیرفنی مس سونگون که گفته شانس تأسیسات دریایی برای قهرمانی در لیگ بیشتر از گیتی‌پسند است، گفت: کاری به حرف‌های کسی ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که فکر کنم ۱۶،۱۷ هفته است شکست نخورده‌اند و به نباختن عادت کرده‌اند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصرارش بر اینکه تأسیسات دریایی شانس کمی برای قهرمانی دارد به خاطر این است که می‌خواهد فشار را از تیمش دور کند، اظهار داشت:‌ اصلاً اینطور نیست، من با واقعیت زنده‌ هستم و زندگی می‌کنم. وقتی مجموعه‌ام شانس اول قهرمانی باشد چرا نباید به این موضوع اشاره کنم؟ من عادت دارم چیزی را بگویم که واقعیت دارد. ما در دو هفته پایانی لیگ با مس سونگون در تهران و منصوری در قرچک بازی داریم و این مسئله کار را برای قهرمانی دشوار می‌کند.
مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اینکه آیا تیمش خودباوری لازم را برای قهرمانی در لیگ دارد، خاطرنشان کرد: بازیکنان من خیلی وقت است که صدرنشین هستند و نمی‌خواهند صدر جدول را از دست بدهند که همین مسئله گاهی به ضرر ما تمام و باعث می‌شود موقعیت‌های ما در بازی از دست برود.
وحید شمسایی در خصوص هت‌تریک علی ابراهیمی در بازی مقابل فرش‌آرا عنوان کرد: ابراهیمی بازیکن خوبی است البته اگر قدر خودش را بداند. خیلی خوشحالم که او بعد از مدت‌ها توانست برای ما گلزنی کند.
شمسایی در خصوص جدال این هفته‌اش با حسین شمس گفت: در طول لیگ ما با مربیان و تیم‌های زیادی روبه‌رو می‌شویم اما یکسری از برخوردها حساس‌تر است. همه بازی‌ها برای ما سخت است و مس سونگون هم از این قاعده مستثنی نیست. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند که کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.
وی گفت: وقتی در تهران بازی می‌کنیم ظاهراً میزبان هستیم چون اکثر تماشاگرانی که برای بازی‌های ما به سالن می‌آیند باکلاس بازی را می‌بینند و تیم را تشویق نمی‌کنند. تماشاگران به سالن می‌آیند تا سکوها خالی نماند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.