کد خبر : 23906
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 - 0:10
-

رستمی ها: آقای گلی من بدون موفقیت تیم بی ارزش است

رستمی ها: آقای گلی من بدون موفقیت تیم بی ارزش است
بازیکن تیم مس سونگون گفت: بازی این هفته ما با تاسیسات یک دیدار فینال گونه است که مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد

مسلم رستمی ها بازیکن تیم مس سونگون تبریز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بعد از دو شکست متوالی به پیروزی مقابل میثاق نیاز مبرمی داشتیم که خدا را شکر توانستیم برنده این جدال سخت و نفسگیر باشیم و کسب هر سه امتیاز این بازی ما را به روزهای آینده امیدوار نگه داشت.

رستمی ها در مورد بازی این هفته تیمش برابر تاسیسات دریایی گفت: بازی کردن در مقابل تیم های آقای شمسایی سخت است مخصوصا با توجه به شرایط جدول کار برای هردو تیم سخت است و مساوی به درد هیچ کدام از ما نمی خورد بخاطر همین انتظار یک بازی سخت را داریم و هرتیمی که بتواند از موقعیت هایش استفاده کند برنده دیدار خواهد شد.

رستمی ها در مورد قهرمان امسال لیگ گفت: ما خودمان شانس قهرمانی داریم ولی شانس تاسیسات و گیتی پسند باتوجه به امتیازات بیشتر از ما می باشد ولی ما هم ناامید نیستیم در فوتسال هزار و یک اتفاق می تواند بیفتد و بخاطر همین دوست دارم که خودمان قهرمان لیگ شویم ولی اگر ما قهرمان نشویم امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی می باشد به این مقام دست یابد.

مسلم رستمی ها در مورد آقای گلی گفت: امسال لیگ خیلی سختی را داشتییم بطوری که تا هفته های آخر هم چندین مدعی قهرمانی داریم و هم چندین مدعی آقای گلی ولی توکل من به خداست و هرچه او بخواهد همان می شود. در وهله اول موفقیت مس برایم اهمیت دارد و بعد از آن به آقای گلی فکر می کنم.آقای گل شدن من بدون موفقیت تیم بی ارزش است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۳۸

yedoneyi

تبريزي شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

افتخار اذربایجانی داش مسلم اقای گل

طرفدار شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

تو تک ستاره ی فوتسالی پدیده