کد خبر : 26259
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 11:12
-

مدیرعامل شرکت حفاری: بازیکنان با پیشنهادهای خوب هم از ما جدا نمی شوند!

مدیرعامل شرکت حفاری: بازیکنان با پیشنهادهای خوب هم از ما جدا نمی شوند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حیدر بهمنی گفت: شرکت ملی حفاری اهواز تلاش دارد تا ورزشکاران استان به درجات بالای افتخار ورزشی برسند. شرکت ملی حفاری اهواز، سازمانی که متعلق به مردم برای تقویت روحیه مردم است که باشگاه ورزشی شرکت ملی حفاری در بخش قهرمانی و حرفه‌ای در حدود ۲۰ سال ۳۴ تیم ورزشی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حیدر بهمنی گفت: شرکت ملی حفاری اهواز تلاش دارد تا ورزشکاران استان به درجات بالای افتخار ورزشی برسند. شرکت ملی حفاری اهواز، سازمانی که متعلق به مردم برای تقویت روحیه مردم است که باشگاه ورزشی شرکت ملی حفاری در بخش قهرمانی و حرفه‌ای در حدود ۲۰ سال ۳۴ تیم ورزشی دارد. ۱۲ تیم باشگاه ملی حفاری اهواز در کشور و استان مقام قهرمانی بدست آورده‌اند و تیم وزنه‌برداری ما در آسیا در جایگاه اول قرار دارد.

وی ادامه داد: ولی هدف نخست شرکت ملی حفاری در بحث ورزش در واقع سیاست محروم‌زدایی در شهر اهواز است. جاهایی که امکان دسترسی به امکانات ورزشی ندارند، بتوانیم ورزشکاران حرفه‌ای پرورش دهیم و این موارد هزینه نیست.

بهمنی اضافه کرد: شرکت ملی حفاری در راستای تربیت و تقویت ورزشکاران حرفه‌ای قدم برمی‌دارد که تمام این قهرمانان از نقاط محروم و کارگری اهواز به سطح اول ورزش کشور برسند. سازمان ما، ورزش و حفاری را به صورت موازی انجام می‌دهد در مجموع هدف ما حفاری و ورزش است.

وی ادامه داد: ملی حفاری از ورزش غافل نیست و از این رو سرمایه‌گذاری و استعدادیابی در رشته‌های مختلف را در دستور کار دارد تا جایی که امکانات مالی خوبی در اختیار ورزشکاران قرار دادیم و مجتمع ورزشی ایده‌آلی را ساخته‌ایم.

بهمنی در مورد تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز که در جایگاه چهارم لیگ برتر ایستاد، تأکید کرد: اکثر تیم‌ فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز، نفرات بومی خود استان خوزستان هستند و در این باشگاه پرورش پیدا کرده‌اند. بچه‌ها فوتسال را از صفر با تیم ما شروع کردند و حتی سایر تیم‌ها درصدد این هستند که با مبالغ زیاد آنها به خدمت تیم خود دربیاورند ولی بازیکنان از تیم ما نمی‌روند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در مورد فرصت ایجاد کردن برای جوانان تصریح کرد: شرکت ملی حفاری برای ورزش هزینه می‌کند تا جوانان این استان از فرصت‌ها استفاده کنند و در رده‌ها و جایگاه‌های بالای ورزش ایران بدرخشند و هم اکنون در رده ملی ۲۲ بازیکن حضور دارند. برای شرکت ما قهرمانی در رده بعدی قرار دارد و هدف ما برای جوانان شهرمان جهش به سمت موفقیت و ترقی است.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری افتخار می کند که جوانان مناطق محروم اهواز به درجه‌ای از ورزش حرفه‌ای برسند که بتوانند نام و پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به احتزاز دربیاورند.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط و گرفتاری که کشورمان در تحریم قرار دارد به تمام کارکنان و ورزشکاران شرکت ملی حفاری اهواز نمره ۲۰ می‌دهم چون با توانایی خودشان به درجات بالای افتخار ورزشی و کاری دست پیدا می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.