کد خبر : 26413
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 15:22
-

عروجی: فضای پرحاشیه مانع پیشرفت است /احتمال جدایی ام از ماهان تندیس زیاد است

عروجی: فضای پرحاشیه مانع پیشرفت است /احتمال جدایی ام از ماهان تندیس زیاد است
ملی پوش جوان قمی از خود و وضعیت ماهان تندیس و تیم ملی در سال گذشته گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی اظهار داشت: پس از پایان مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال، برنامه تمرینی یا جلسه فنی و غیر فنی نداشته‌ایم و ظاهرا برگزاری مسابقات جام حذفی هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
وی افزود: باشگاه ماهان تندیس ۸۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ۲۰ درصد مبالغ قرارداد نیز به این دلیل پرداخت نشده که ممکن است برخی بازیکنان تیم را ترک کنند و اگر این اتفاق رخ دهد این ۲۰ درصد به بازیکن تعلق نمی‌گیرد.
بازیکن قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در مورد آینده‌ام در ماهان تندیس تصمیمی نگرفته‌ام البته بازیکن آزاد هستم و قصد دارم پس از بررسی همه پیشنهاداتم بهترین تصمیم را بگیرم و بدیهی است یک بازیکن حرفه‌ای به دنبال فضایی است که هم از نظر مالی و هم از نظر کیفی انتظاراتش را تامین کند و در آن تیم آرامش داشته باشد.
عروجی بیان کرد: در فصلی که سپری شد، حاشیه‌های زیادی برای ماهان تندیس پیش آمد و طبیعی است چنین فضای پرحاشیه‌ای برای بازیکنی که به دنبال پیشرفت و فوتسال بازی کردن است خوشایند نیست.
وی عنوان کرد: پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده‌ام البته ماهان تندیس هنوز پیشنهادی نداده و در صورتی که این باشگاه هم پیشنهاد قابل توجهی بدهد به ماندن در ماهان تندیس هم فکر می‌کنم اما واقعیت این است که احتمال جدایی‌ام از ماهان تندیس، بیش از هر زمان دیگری است.
بازیکن خلاق و تاثیرگذار تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: اگر شرایط ماهان تندیس یا هر تیمی که نماینده فوتسال قم در لیگ بر‌تر است مساعد باشد و تیمی خوب و بدون حاشیه و با شرایط مالی قابل رقابت با سایر تیم‌ها بسته شود ممکن است فوتسالم را در قم ادامه دهم.
عروجی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: در سال ۹۳ این فرصت به من داده شد که برای تیم ملی کشورم به میدان بروم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی فوتسال باز هم به من اعتماد کنند گرچه موفقیت تیم ملی مهم‌تر است و آرزو می‌کنم هر بازیکنی که مستحق حضور در تیم ملی است، ملی پوش شود.
وی خاطرنشان کرد: فوتسال ایران این ظرفیت را دارد که در جام جهانی بدرخشد و تیم ملی در مسابقات بین المللی که در سال ۹۳ پشت سر گذاشت نشان داد که بتدریج می‌تواند خود به شرایط موفقیت در مسابقات جهانی برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

شریفی تحویل بگیر پس از حسن زاده ها، سعید تقی زاده، ممد کوهستانی، ممد دهقان، میثم ایلانلو اروجی هم داره میره وفایی رو مجبوری نگه داری خودتم میدونی اونم بره دیگه مطمئنن تیم سقوط میکنه البته امیدوارم علیرضا هم عاقلانه تصمیم بگیره و به همراه اروجی به تاسیسات اضافه شن تا تجربه ی آسیایی و فرصت ترنسفر به تیم های خوب آسیا و اروپا رو داشته باشند همین طور تیم ایرانی بتونه تو آسیا نتیجه بگیره
به نظر من اروجی و وفایی هم مثل سایر بازیکن های خوب قمی از تیم جدا بشن خیلی بهتره هم برای خودشون هم برای پس گرفتن فوتسال قم از دست نابودگران اون

محممد یکشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

اقای عروجی خواهشن ماهان تندیس را رها نکن

مهرداد دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

آقای عروجی . شما برای پیشرفت خود باید حرفه ای فکر کنید. به نظر شخصی من ، ترک ماهان به شما کمک زیادی می کند تا در شرایط حرفه ای و بهتری قرار بگیرید.

بچه قمی با غیرت دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

قاسم بمون

بچه قمی دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

قاسم بره ماهان نابود میشه ولی داش قاسم جلوی پیشرفت تونگیر

علی چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

قاسم برو تا از دست این شریفی نجات پیدا کنی

نام ... جمعه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

برو داداش
بروکه شریفی لیاقت داشتن چنین بازیکنانی رو نداره
برو خدابهمراهت