کد خبر : 27117
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 15:34
-

دعوت از علاقه‌مندان به خرید امتیاز تیم فردوسی

دعوت از علاقه‌مندان به خرید امتیاز تیم فردوسی
هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد آخرین وضعیت فروش امتیاز تیم فوتسال فردوسی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد آخرین وضعیت فروش امتیاز تیم فوتسال فردوسی اطلاعیه صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی اعلام باشگاه اقتدار نوین فردوسی مبنی بر فروش امتیاز تیم لیگ‌برتری فوتسال، هیات فوتبال در همان زمان مخالفت خود را با این واگذاری اعلام کرده و اولویت اول، ادامه فعالیت خود باشگاه اقتدار نوین فردوسی در این زمینه است.

هیات فوتبال خراسان رضوی در این راستا، به باشگاه فردوسی اعلام کرده آماده هر گونه همکاری با این مجموعه برای ادامه فعالیت است و همچنان نیز بر این نظر خود اصرار دارد. با این وجود در پی نامه باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ماموریت این اداره کل به هیات فوتبال خراسان رضوی، چندین جلسه در این رابطه تشکیل شد. همانطور که در همان ابتدای انتقال این امتیاز لیگ‌برتری به استان کرمان عنوان شد، هیات فوتبال نیز همچون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مخالف خروج این امتیاز از استان است.

به همین دلیل هیات فوتبال خراسان رضوی از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست می‌نماید برای حفظ این سهمیه به یاری فوتسال استان بیایند و قطعا در این مسیر هر کمکی از دست مجموعه هیات فوتبال برآید، فروگذار نخواهیم بود.

هیات فوتبال استان خراسان رضوی امید دارد با حمایت و همراهی علاقه‌مندان رشته ورزشی پرطرفدار فوتسال، این امتیاز لیگ‌برتری همچنان در این استان باقی مانده و به فعالیت خود ادامه دهد. از کلیه علاقه‌مندان به خرید امتیاز این تیم لیگ‌برتری دعوت می‌شود تا تاریخ ۲۷ فروردین ماه، پیشنهادات خود را به صورت کتبی به هیات فوتبال استان خراسان رضوی به آدرس مشهد – میدان تختی – مجموعه ورزشی تختی ارسال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.