کد خبر : 27222
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 14:36
-

تاسیسات به دنبال بازی با تیم های ایتالیایی و اسپانیایی/ پاداش ویژه قهرمانی واریز شد

تاسیسات به دنبال بازی با تیم های ایتالیایی و اسپانیایی/ پاداش ویژه قهرمانی واریز شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی تهران مرداد ماه باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت کند. مسئولان این تیم در حال برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در این بازی ها هستند. آخرین اخبار از تیم تاسیسات دریایی از زبان وحید شمسایی، سرمربی تیم: بازی دوستانه با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی تهران مرداد ماه باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت کند. مسئولان این تیم در حال برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در این بازی ها هستند.

آخرین اخبار از تیم تاسیسات دریایی از زبان وحید شمسایی، سرمربی تیم:

بازی دوستانه با باشگاه های مطرح

شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال از هماهنگی برای بازی دوستانه با تیم های ایتالیایی و اسپانیایی خبر داد و گفت: ارتباط نزدیکی با سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا دارم و به دنبال این هستم تا با یکی از تیم های باشگاهی این کشور بازی دوستانه برگزار کنیم. همچنین عباس ترابیان از ارتباط خوبش با تیم های اسپانیایی و روسی برای ما استفاده خواهد کرد تا با تیم های باشگاهی این کشور بازی تدارکانی برگزار کنیم.

واریز پاداش ویژه قهرمانی در لیگ

سرمربی تاسیسات همچنین از اختصاص پاداش ویژه برای قهرمانی تیمش خبر داد و افزود: دکتر منوچهری مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران رقم قابل توجهی را برای قهرمانی تیم در لیگ برتر مشخص کردند که از این بابت تشکر ویژه از ایشان دارم.

سه گزینه برای برپایی اردو

شمسایی همچنین در مورد برپایی اردو به futa5l گفت: برای تمرین هایمان در تهران به دنبال گرفتن سالن هندبال تهران هستیم. همچنین اردوی خارج از تهران را هم در یکی از شهرهای کیش، دوبی یا یکی از شهرهای ترکیه برگزار خواهیم کرد. اما قطعا می خواهیم برنامه هایمان با حداقل هزینه و حداکثر راندمان انجام شود.

قرارداد با لوتو

باشگاه تاسیسات دریایی با شرکت لوتو نیز برای تامین البسه ورزشی به توافق رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.