کد خبر : 27242
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 16:30
-

ترابیان: انجام بازی ها در ورزشگاه آزادی منتفی شد/ شاید تهران میزبان نباشد!

ترابیان: انجام بازی ها در ورزشگاه آزادی منتفی شد/ شاید تهران میزبان نباشد!

عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره رزرو ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برای لیگ جهانی والیبال گفت: برگزاری بازی های جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی به این ترتیب کاملا منتفی شده و ما به دنبال این هستیم تا ورزشگاه های دیگر را به AFC معرفی کنیم. رئیس

عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره رزرو ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برای لیگ جهانی والیبال گفت: برگزاری بازی های جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی به این ترتیب کاملا منتفی شده و ما به دنبال این هستیم تا ورزشگاه های دیگر را به AFC معرفی کنیم.

رئیس کمیته برگزاری جام باشگاه های آسیا افزود: به هر حال این اتفاقی است که افتاده و دست ما هم نبوده است. از همان روزی که میزبانی ایران را به ما اعلام کردند، کارهای هماهنگی را شروع کردیم اما نمی توانیم جلوی اتفاقات پیش بینی نشده را بگیریم. بنابراین باید زودتر به دنبال معرفی چند ورزشگاه دیگر به مسئولان AFC باشیم چرا که آن ها هفتم اردیبشهت برای بازدید از امکانات ما به ایران می آیند.

وی در ادامه از چند گزینه برای جایگزین کردن ورزشگاه آزادی نام برد و تصریح کرد: اگر بخواهیم بازی ها در تهران برگزار شود می توانیم ورزشگاه های دستگردی، هندبال و پیامبر اعظم(ص) را معرفی کنیم اما گزینه دیگر این است که بازی ها را به شهر دیگری ببریم. یا اینکه مرحله گروهی را به صورت مشترک بین دو شهر برگزار کنیم و بازیهای حذفی در یک شهر باشد. البته ایده میزبانی مشترک در صورتی اجرا می شود که نتوانیم نظر AFC را در برگزاری بازی ها در تهران جلب کنیم.

ترابیان خاطرنشان کرد: درخواستی را برای برگزاری جلسه با همه مسئولان مربوطه به فدراسیون فوتبال داده ام تا چارت تشکیلاتی را مشخص کنیم. به هر حال امکانات سخت افزاری اهمیت ویژه ای دارد و ما باید ورزشگاه ها را تجهیز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران از پس هزینه های سنگین میزبانی بر خواهد آمد، به fut5al گفت: هزینه های عمده میزبانی عبارت اندز هزینه اقامت و غذا که بر عهده AFC است. هزینه پرواز را هم خود تیم ها می دهند و باشگاه تاسیسات دریایی تنها باید هزینه های مربوط به ورزشگاه ها را تقبل کند.

ترابیان در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا در جلسه رضا افتخاری و وحید شمسایی با مسئولان شبکه سه حضور نداشت، عنوان کرد: دوستان برای شرکت در این جلسه اطلاعی به من ندادند وگرنه دوست داشتم تا اگر کمکی از دستم بر می آید انجام دهم. به هر حال ورود من به این مسائل تنها به خاطر کمک است. به دوستان هم گفته ام که دوست دارم کمک کنم چون آبروی کشورم در میان است و بنده هم به عنوان کسی که عضو کمیته فوتسال AFC و مدرس فوتسال هستم می توانم کارها را پیش ببرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۴۱

آقای ترابیان فقط لطفا با کلماتی مثل اینکه پای نام ایران مطرح است و ۰۰۰ پای اصفهان را وسط نکشید و علیرغم ادعای زرنگی از سادگی اصفهانی استفاده نکنید و مسابقات را به اصفهان نیندازید