کد خبر : 31633
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 12:57
-

شمسایی:شخصا کاری به گروهی که در آن می افتیم ندارم/ انتظار داریم فدراسیون خواسته ما را قبول کند

شمسایی:شخصا کاری به گروهی که در آن می افتیم ندارم/ انتظار داریم فدراسیون خواسته ما را قبول کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره سرگروه شدن تیمش در گروه اول و همچنین همگروه نشدن با نمایندگان ژاپن، چین و تایلند در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: من باید به دو موضوع اشاره کنم. طبیعی است همیشه همه تیم ها دنبال قرعه مناسب هستند تا به راحتی از گروه شان صعود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره سرگروه شدن تیمش در گروه اول و همچنین همگروه نشدن با نمایندگان ژاپن، چین و تایلند در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: من باید به دو موضوع اشاره کنم. طبیعی است همیشه همه تیم ها دنبال قرعه مناسب هستند تا به راحتی از گروه شان صعود کنند اما دل بوسکه، مربی بزرگ اسپانیایی، یک جمله معروف دارد و آن این است:«برای رسیدن به موفقیت و قهرمان شدن نباید توجهی به تیم ها و رقبایمان داشته باشیم.» ما روزهای سختی در پیش داریم و اگر به فکر قهرمانی هستیم نباید گروه ها برایمان مهم باشد. البته نباید تیم هایی مثل عراق، قطر یا تیمی از کویت را که بازیکنان ایرانی دارند و خودشان را برای این بازی ها مجهز کرده اند فراموش کنیم. من شخصا توجهی به گروه بندی ها ندارم.

وی که همچنان از محل برگزاری بازی ها انتقاد دارد در این باره خاطرنشان کرد: من با تمام وجود می گویم که حق طبیعی ماست از میزبانی مان استفاده کنیم. از شانس بد نتوانستیم در تهران میزبان باشیم و اصفهان را انتخاب کردیم چون سابقه قهرمانی در آسیا را در اصفهان داریم و همچنین مردم خوب این شهر علاقه زیادی به فوتسال دارند. از طرفی بازیکن اصفهانی هم در تیم ما هست. اما اینکه بیاییم یک سالنی را به نمایندگان AFC نشان دهیم و آنها هم آن را تایید کنند خیلی حرفه ای نیست. ما به فدراسیون نامه دادیم و فردا این موضوع را پیگیری می کنیم که فقط باید در سالن پیروزی بازی های ما انجام شود  و اینکه به خاطر تبلیغات بیشتر بازی ها را در یک سالن دیگر برگزار کنند صحیح نیست. سالن پیروزی همه امکانات لازم را دارد.

شمسایی در پایان بیان داشت: تغییر سالن بازی کار سختی نیست. من به یاد دارم در ازبکستان به دلیل ریزش آب از سقف سالن در فاصله سه روز مانده به مسابقات مکان بازی را تغییر دادند. ما هم انتظار داریم به خواسته به حق ما توجه شود. اما اگر می خواهند از قبل بازنده باشیم که دیگر هیچ حرفی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سى و سه پل سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

وحید شمسایى په تو که اینقدر از دوتا تیم آسیایى میترسى چه جورى میخواستى سر مربى تیم ملى بشى؟؟!!! اونوقت یادت باشه گیتى پسند قبلا تو یه کشور دیگه قهرمان شده !!په تو هم اینقده از این تیماى آسیایى نترس خجالت داره بخدا!! دوما اینقده به سالناى اصفهان ایراد نگیر تو که تو ژاپن بلدى بازى کنى تو اصفهان نمیتونى بازى کنى؟؟!!! اگر اینقده مهم بود برات خوب عرضه میداشتى یه سالن خوب تو تهران معرفى میکردى اینقده به سالناى ما ایراد نمیگرفتى دادا!!!شایدم این کارا از اون مدل سیا کارى هاى مخصوص خودت هست میخواى اگر باختى بندازى تقصیر سالن اصفهان!!