کد خبر : 31779
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 11:38
-

ناظم الشریعه:من هم خبری از افتخاری ندارم/همه از حضور صدرا در لیگ برتر خوشحال می شوند

ناظم الشریعه:من هم خبری از افتخاری ندارم/همه از حضور صدرا در لیگ برتر خوشحال می شوند
مربی تیم ملی فوتسال گفت: من اولویت اولم حضور در شیراز است و فکر می‌کنم تمام ایران علاقمند هستند که صدرا در لیگ برتر حاضر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: اگر به مسائل حاشیه‌ای دامن نزنیم بهتر است باید هر چه زودتر تکلیف تیم ملی روشن شود شما ببینید تیم ملی فوتبال ما پروازشان به تاخیر می‌افتد و آن وقت کل شهر به هم می‌ریزد اما اردوی تیم ملی فوتسال کنسل می‌شود اما هیچ کس به آن توجهی نمی‌کند.

وی ادامه داد: هم اکنون وقت درگیری با یکدیگر نیست همه بزرگ هستند ما تنها کسانی هستیم که کوچک هستیم و تقاضا داریم که درگیری‌ها و موارد دیگر را کنار بگذارند و به یک نتیجه واحد دست یابند تا بتوانیم برنامه‌ریزی برای آینده داشته باشم به نظرم تعامل بهترین راه است که می‌تواند انجام دهند.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه شرایط ملی‌پوشان مشخص نیست گفت: به ما اعلام کردند تا زمانی که تکلیف سرمربی مشخص شود در کنار هاشم زاده تیم را تمرین بدهیم این موضوع به این دلیل بود که فرصت را از دست ندهیم و حداکثر استفاده را از زمان ببریم اما حالا که اردوی پرتغال لغو شده است بسیار ناراحت هستیم زیرا تکلیفمان مشخص نیست.

ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه آیا از افتخاری خبری دارد یا خیر گفت: خیر من هم از او خبری ندارم و چند بار که با او تماس گرفتم نتوانستم ارتباطی برقرار کنم حالا هم او باید در مورد اردوی تیم ملی نظر بدهد و به دنبال این هستیم تا تکلیف هر چه زودتر مشخص شود.

وی در مورد اینکه در تیم ملی فعالیت می‌کند و نمی‌تواند درتیم باشگاهی سرمربی باشد گفت: طبق صحبت‌هایی که با افتخاری داشتیم حضور من به عنوان دستیار ممانعتی از سرمربی‌گری‌ام در تیم باشگاهی نمی‌شود صحبت‌هایی در خصوص خرید امتیاز تیم کاشی نیلو اصفهان شده است که قرار است تیم صدرای شیراز در لیگ برتر فوتسال حاضر شود به نظرم اگر این اتفاق رخ بدهد تمام ایران خوشحال خواهند شد و همه علاقمندند که قدیمی‌ترین تیم ایران را در لیگ برتر ببینند.

وی با اشاره به اینکه در هیأت فوتبال شیراز حاضر شده است تاکید کرد: اگر تا یکی دو روز آینده تکلیف مشخص نشود من هم جلوی خرید این امتیاز را خواهم گرفت زیرا زمان از دست خواهد رفت و نمی‌توانیم تیم خوبی را ببندیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.