کد خبر : 33557
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 11:15
-

ناظم‌الشریعه: مجبور شدیم از مشهد و بوشهر بازیکن جور کنیم!/ فعلا سر جمع ۱۰نفر شده‌ایم

ناظم‌الشریعه: مجبور شدیم از مشهد و بوشهر بازیکن جور کنیم!/ فعلا سر جمع ۱۰نفر شده‌ایم
سرمربی تیم‌ملی امید ایران گفت: با توجه به اینکه حدود 9بازیکن امید به مشهد نیامدند، مجبور شدیم از مشهد و بوشهر بازیکن اضافه کنیم تا بتوانیم مسابقه بدهیم.

محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: از ۱۶بازیکن دعوت شده به اردو، اسکلت اصلی تیم ما به دلایل مختلف به مشهد نیامدند تا مجبور شدیم چند بازیکن که تجربه کمتری داشتند را دعوت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه توانستیم از دیروز یکی از بازیکنان استعدادیابی شده بوشهر و یک بازیکن از مشهد به نام سارانی را اضافه کنیم جمعا ۱۰نفری می‌شویم البته این احتمال هم هست که با همکاری باشگاه فردوسی مشهد، میثم خیام را هم اضافه کنیم.

سرمربی تیم‌ملی امید با تایید اینکه اینگونه اتفاقات برای در شان تیم‌ملی نیست، متذکر شد: با توجه به اینکه به صورت غیرمترقبه شرکت در این تورنمنت از سوی کمیته فوتسال به ما اعلام شد و زمان کمی هم بود برنامه‌ریزی لازم انجام نشد اما این تجربه‌ای شد که ما باید آن قدر بازیکن امید در آستین داشته باشیم که در چنین شرایطی به مشکل نخوریم.

ناظم‌الشریعه با امتناع از هرگونه اظهارنظر در مورد برخورد با بازیکنانی که به اردو نیامده‌اند، گفت: ای کاش از قبل با ما هماهنگ می‌شد و ما در عمل انجام شده قرار نمی‌گرفتیم. ما توقع داشتیم بیایند. من کار فنی‌ام را می‌کنم و کار اداری و انضباطی با من نیست ولی ما مجبور شدیم که به خاطر نیامدن بازیکنان اصلی از بازیکنان جوانتر استفاده کنیم و می‌خواهیم هر طور شده این تورنمنت را تمام کنیم.

وی شایعه پرواز بازیکنان تیم‌ملی به مشهد با هزینه شخصی را هم رد کرده و خاطرنشان کرد: هرگز اینطور نبود. اینجا همه بلیط‌ها از طریق آقای آرش جابری که در این تورنمنت سرپرست ما هستند تسویه و نقدا به آنها پرداخت شد. فدراسیون بلیط نگرفت چون وقت کم بود و نمی‌شد از خود فدراسیون تهیه ‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

دیدی بدون ۴ تا اول کاری نمیتونی بکنی من میدونستم آخه مرتضی عزتی، علی عابدین، سعید افشاری، مسلم رستمی ها نباشن تیم ملی امید تیم ملی نمیشه حالم نمیده واسه دیدنش بیای.

نام دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

خوب وقتی تو مربی تیم ملی باشی کسی بازیکن به تیم ملی نمیده!! بایکن باید یه چیزی یاد بگیره خوب از کی یاد بگیره؟؟؟!!!!

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

۴ تا اول تیم ملی امید قرار دادشون ۴ برابر تو مصدوم شن تو پولشونو میدی تو اردو بدنسازی اردو میذارن آخه اون از بزرگا اینم از امیدا.

fv دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

خدایی درود بر تو راست میگه.

مطلع دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

چطور برا مسابقات یادبود مرحوم حسین زاده همین بازیکنان امید با اشتیاق فراوان حاضر شدند ولی الان برا تیم ملی تمیلی نشون نمیدن راستی چرا؟

.. دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

معلومه وقتی بدون هماهنگی بازیکن دعوت میکنی کسی نمیاد یعنی باشگاه ها نمیذارن بازیکنای مهمشون ب تیم ملی بیان ،چون همچین تورنمت جالبیم نیست ک بخوان ازخودشون بگذرن..الان همه دراستانه شروع لیگن…پخش بازیکنای مهمی مثله عزتی و عابدین..ب ضررشونه…لطفا درموردتیم ملی‌ چه امید چه بزرگسالان درست تصمیم بگیرید….تاچه حدمیخواین ب ورزش فوتسال کشور اسیب بزنید..

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

بابا اقای ناظم بوشهر کی فوتسال داشت ها.چرا از اهواز بازیکن نیاوردی.وحید کاظمی ومحسن محمدزاده.کدوم بازیکنی از لیگ امیدا بردی.مگه نیامدی برا بازی ها.ی ذره وجدان داشته باش.تو که میگی لابی گری نمیکنم.ازخدا بترس

m&a شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

سلام واقعا متاسفم براتون چرا محمدرضا رحیمی و امیر احسان مرادی که بهترین بازیکنای استان هرمزگان بودن هیچ توجهی بهشون نشد این بازیکنارو از کجا اوردین