کد خبر : 34070
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 9:03
-

آذرپرور:۶۰ درصد از قرارداد سال گذشته را طلب دارم

آذرپرور:۶۰ درصد از قرارداد سال گذشته را طلب دارم
بازیکن جدید تیم کاشی نیلو اظهار داشت: قرارداد من با گیتی‌پسند تمام شده بود و از طرفی هم سرمربی بومی برای این تیم انتخاب نشد به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی آذرپرور درباره جدایی از گیتی‌پسند و پیوستن به تیم کاشی نیلو اظهار داشت: قرارداد من با گیتی‌پسند تمام شده بود و از طرفی هم سرمربی بومی برای این تیم انتخاب نشد به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.
وی افزود: از دو سه تیم خوب که شرایط مالی مناسبی هم داشتند، پیشنهاد داشتم و حتی با نماینده کرمان تا پای قرارداد هم رفتم اما با دریافت پیشنهاد از تیم کاشی نیلو و با هدف کمک به جوانان این تیم بومی تصمیم گرفتم که با کاشی نیلو قرارداد ببندم.
بازیکن تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: در سال‌های اخیر تیم‌ها تنها به‌دنبال کسب نتیجه بوده‌اند اما هدف کاشی نیلو بومی‌گرایی و استفاده از جوانان مستعد اصفهان است و همین امر سبب شد که برای ادای دین به ورزش شهرم و کمک به معرفی بازیکنان جوان و مستعد اصفهان به فوتسال کشور به این تیم بپیوندم.
وی درباره مبلغ قراردادهای کاشی نیلو خاطرنشان کرد: تیم‌های مطرح باشگاهی همواره با قراردادهای سنگین بازیکنان بزرگ را جذب می‌کنند اما معمولاً در ادامه در پرداخت با مشکل مواجه شده و مبالغ قراردادها به طور کامل تسویه نمی‌شود، اما کاشی نیلو با هزینه‌ای معقول وارد کار شده و در حد وسع خود و به میزان مطلوبی با بازیکنان قرارداد بسته است.
آذرپرور به شرایط کنونی کاشی نیلو اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر تیم با چند بازیکن با تجربه مانند نویدبخش و چند جوان خوب اصفهانی قرارداد بسته، هرچند که با تصمیم مسئولان برای فروش امتیاز این تیم زمان بسیاری از دست رفت اما تا به حال چندین جلسه تمرینی داشتیم و با توجه به میزبانی در ۳ بازی نخست لیگ امیدوار به کسب نتایج خوب هستیم تا نشان دهیم حرفی برای گفتن داریم.
وی در پاسخ به این سئوال که طلبی از باشگاه گیتی‌پسند دارد یا نه، تاکید کرد: گیتی‌پسند سال گذشته شرایط مالی خوبی نداشت و هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قراردادم را طلب دارم اما گویا شرایط این تیم در فصل جدید بهتر شده و در جلسه‌ای که داشتیم مسئولان باشگاه قول دادند که تا آخر تیرماه بخش قابل توجهی از مطالبات ما را بپردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

تو دیگه چى میگی بابا خدا بداد کاشى برسه فقط ادعا دارى

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

خداقوت کاپیتان

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

تو رو خدا تو دیگه مصاحبه نمیخواد بکنی

محسن شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

دمت گرم با کاپیتان با غیرت بازیکنان و مربیانی که بیرون اصفهان هستنند لیاقت ندارند و غریب پرستن

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

تو تصمیم ب جدایى گرفتى؟؟؟!!!!!!!! پارسالم با سفارش موندى بابا کلأ ٩ دقیقه بازى کردى همیشه هم رو سکو بودى امسالتم میبینیم خخخخخخخخخخخخخخخ

مهران شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

مرد اول فوتسال حال حاضر اصفهان علی آذرپرور نشون دادی همه چیز پول نیست غیرت و مردونگی هم هست امیدوارم موفق باشی خیلی بازیکنان و مربیان که تو اصفهان ادعا داشتن لیگ یک بازی می کردن

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

تو مگه هنوز میتونی بدویی

بازیکن بومی شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

تو خودت به بچها زنگ زدی که کاشی نیلو نرید ن مربی داره ن پول حالا خودت اول همه قرارداد بستی.

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

آخه تو را که نخواستن خودت اومدی بیرون

اصفهان یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

کاشی نیلو نیفته دسته دو با این کادر و بازیکن صلوات

ناشناس یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

کاپیتان اصفهان مبارک

اصفهان پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۵۶

داش علی خدا قوت
گیتی پسند فقط افرادی مثله کشاورز و افضل وخوراکچی به دردشون میخوره