کد خبر : 34860
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 9:39
دسته‌بندی نشده
-

غیاثی:عملکرد کاشی نیلو فراتر از انتظار بود

غیاثی:عملکرد کاشی نیلو فراتر از انتظار بود
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: عملکرد کاشی نیلو در دیدار مقابل آتلیه طهران قم فراتر از انتظار بود، خوشحالم که پیروزی این مسابقه را کسب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: عملکرد کاشی نیلو در دیدار مقابل آتلیه طهران قم فراتر از انتظار بود، خوشحالم که پیروزی این مسابقه را کسب کردیم.
سید مهدی غیاثی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل کاشی نیلوی اصفهان با اشاره به شرایط مسابقه و دلایل پیروزی در این بازی اظهار داشت: تیم ما با وجود اینکه در مسابقه مقابل کاشی نیلو مهمان بود، توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و موقعیت‌های خوبی خلق کند.

وی افزود: این مسابقه شرایط خاصی داشت اما خوشحالم که در نهایت پیروزی این بازی را کسب کرده و توانستیم امتیاز مسابقه را ازآن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان اینکه کاشی نیلو در این مسابقه فراتر از انتظارات ظاهر شد، بیان داشت: ما اصلا انتظار چنین دیداری را از کاشی نیلو نداشتیم زیرا بازیکنان این تیم عملکرد فوق تصوری از خود به نمایش گذاشتند و با تلاش خود توانستیم پیروزی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه اعتراض ما نسبت به زمان بازگشت بازیکن تیم حریف در زمین صحیح بود، ادامه داد: بازیکن تیم حریف بعد از اخراج خود، ۱۵ ثانیه زودتر وارد زمین شد که این مسئله نباید اتفاق می‌افتاد و اعتراض درستی انجام داده بودیم.

غیاثی اضافه کرد: در دو صحنه نیز تیم حریف نسبت به خطای دست بازیکن ما اعتراض کرد اما به نظرم در این صحنه‌ها نیازی به اعلام پنالتی نیست و داوران به درستی رفتار کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.