کد خبر : 34955
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 14:11
-

وفایی:نباید به اشتباهات داوری اعتراض کرد

وفایی:نباید به اشتباهات داوری اعتراض کرد
بازیکن تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان اینکه اعتراض بازیکنان کاشی نیلو به داوری صحیح بود، گفت: اشتباهات داوری جزئی از فوتسال است و ما نباید نسبت به اشتباهات صورت گرفته اعتراض داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان اینکه اعتراض بازیکنان کاشی نیلو به داوری صحیح بود، گفت: اشتباهات داوری جزئی از فوتسال است و ما نباید نسبت به اشتباهات صورت گرفته اعتراض داشته باشیم.
علیرضا وفایی درباره دیدار شب گذشته تیمش مقابل کاشی نیلوی اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از ۲ تیم شاهد بودیم و تیم کاشی نیلو هم با توجه به اینکه نخستین تجربه حضور در لیگ را دارد، بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت اما در مجموع هر ۲ تیم برابر بودند و تجربه تیم ما سبب برد در این دیدار شد. خوشحالیم که در این بازی سخت امتیازات کامل را به دست آوریم.
بازیکن تیم فوتسال آتلیه طهران درباره اعتراض‌هایی که دو تیم به داوری این دیدار داشتند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در صحنه اخراج بازیکن تیم حریف زودتر به میدان آمد که سبب اعتراض کادر فنی ما شد و این اعتراض درست بود و بازیکن تیم حریف از زمین خارج شد.
وی تصریح کرد: ۲ صحنه هم تیم کاشی نیلو اعتراض داشت که یکی از آن‌ها را ندیدم اما صحنه‌ای که توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد به دلیل غیر عمد بودن پنالتی نبود البته اشتباهات داوری ممکن است در هر مسابقه‌ای رخ دهد و جزئی از بازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيروس شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

دوستان لطفا یه نفر لطف کنن ادرس سالن برگرارى بازى میثاق با اتلیه طهران قم رو بده

وحید یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۵:۰۶

معلومه سالن حیدریانه دیگه

خسرو شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

قم ورزشگاه حیدریان

ميلاد یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

حیدریان نیست سالون ١١ شهدای تهرانه و قم هفته سوم مقابل تاسیسات میزبانه

ميلاد یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

ببخشید سالون١١ شهرداری تهران