کد خبر : 36913
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 12:53
-

ترابیان:همه چیز مهیای میزبانی است/امکان تغییر ساعت بازی فینال وجود ندارد

ترابیان:همه چیز مهیای میزبانی است/امکان تغییر ساعت بازی فینال وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین وضعیت کفپوش سالن ۲۵ آبان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه کفپوش سالن پهن شده و امروز در دیداری تشریفاتی که با حضور بازیکنان گیتی‌پسند برگزار می‌شود سالن را به نوعی افتتاح می‌کنیم. وی ادامه داد: چند روزی است که از صبح تا شب در تکاپو هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین وضعیت کفپوش سالن ۲۵ آبان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه کفپوش سالن پهن شده و امروز در دیداری تشریفاتی که با حضور بازیکنان گیتی‌پسند برگزار می‌شود سالن را به نوعی افتتاح می‌کنیم.

وی ادامه داد: چند روزی است که از صبح تا شب در تکاپو هستیم تا همه شرایط را برای برگزاری خوب مسابقات فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های آسیا فراهم کنیم. خوشبختانه همه چیز خوب است و فقط اینترنت هتل عباسی که محل استقرار نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت خوبی ندارد. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا همیشه به اینترنت احتیاج دارند و امیدوارم این مشکل حل شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص همزمانی دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های آسیا و دربی اصفهان در ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۱۶ مرداد، گفت: برنامه مسابقات فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های آسیا از پیش اعلام شده بود و اصلاً امکان تغییر برنامه فینال وجود ندارد. با این شرایط مسئولان سازمان لیگ باید به فکر تغییر برنامه دربی اصفهان باشند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.