کد خبر : 37552
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 18:04
-

سرمربی نفت الوسط عراق:بردمان را مدیون دو بازیکن ایرانی خود هستیم

سرمربی نفت الوسط عراق:بردمان را مدیون دو بازیکن ایرانی خود هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس باوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشتیم، اما چون دیروز هم بازی داشتیم بازیکنان ما در پایان بازی از لحاظ بدنی کم آوردند، البته به بازیکنانم برای این پیروزی تبریک می‌گویم. وی درباره عملکرد بازیکنان ایرانی این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس باوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشتیم، اما چون دیروز هم بازی داشتیم بازیکنان ما در پایان بازی از لحاظ بدنی کم آوردند، البته به بازیکنانم برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایرانی این تیم افزود: محمدناصر صفری ۳ گل ما را در این دیدار به ثمر رساند و برد خودمان را مدیون ۲ بازیکن ایرانی و دروازه‌بان تیم‌مان می‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت الوسط عراق درباره اینکه تا چه مرحله‌ای پیش می‌روند، خاطرنشان کرد: تیم‌های سختی را در پیش رو داریم؛ البته برای ما تیم‌های گروه مقابل فرقی ندارند و باید تلاش بسیاری داشته باشیم و امیدوارم جزء ۴ تیم برتر مسابقات قرار بگیریم.

باوی تصریح کرد: بازی نخست ما در مسابقات بسیار سخت بود که همیشه استرس بازی نخست بیشتر بوده و فکر می‌کنم در این بازی بازیکنانم با آرامش خاطر بیشتری بازی کردند، البته تیم تایلند به مراتب قوی‌تر از تیم قطر بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد رضا. اهواز یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۲۴

داش محمد صفری ، تو سرور احمد مولا علی هستی