کد خبر : 42445
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 1:30
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی: از داخل تیم خط دادند تا علیه من شعار دهند!/ نجاریان اجازه دهد، خیلی چیزها می گویم/ دست مدیرعامل را بازگذاشته ام

ابطحی: از داخل تیم خط دادند تا علیه من شعار دهند!/ نجاریان اجازه دهد، خیلی چیزها می گویم/ دست مدیرعامل را بازگذاشته ام
سرمربی تیم شهروند ساری بعد از باخت به مس و تحت فشار قرارگرفتن از سوی هواداران ادعاهای عجیبی مطرح کرد. او معتقد است از داخل تیم برای شعار«حیا کن رها کن» خط داده اند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شهروند ساری با باخت مقابل مس سونگون، هشت امتیازی ماند و به رده دوازدهم سقوط کرد. رتبه ای که به هیچ وجه قابل قبول هواداران نبود و اعتراض هایی هم در پایان بازی صورت گرفت.

گفت و گوی مفصلی با سید مهدی ابطحی بعد از بازی امروز داشتیم و این مربی صحبت های عجیب زیادی مطرح کرد که تاکنون از ابطحی آن هم در ابتدای فصل نشنیده بودیم. خلاصه صحبت های ابطحی را در ادامه بخوانید. مشروح مصاحبه به زودی منتشر می شود.

-امسال انتظارات از من بالاست و با وجود من، همه آزاد شده اند. از این لحاظ که تا سال های قبل حتی به جواد منتظر و عظیمایی هم که بزرگ های تیم هستند به راحتی توهین می کردند اما الآن با آمدن من، همه به ابطحی حمله می کنند.

-شهروند ساری خانواده من است. مسائل زیادی وجود دارد اما نمی گویم. اگر نجاریان اجازه صحبت دهد همه چیز را خواهم گفت.

-محمد کرد چهار هفته مصدوم است اما امروز شعار دادند که ابطحی یادت باشه، محمد کرد باید باشه! این واقعا عجیب بود. بعدا که تحقیق کردم تا ببینم این شعار از کجا نشات گرفته، فهمیدم از کانال خودمان به لیدر خط دادند تا علیه من شعار دهند.

-در تمام عمرم اولین بار این اتفاقات افتاد و برای اولین بار در ساری علیه من شعار دادند. در بقیه شهرها مرا می پرستیدند!

-شرایطم بسیار سخت است اما این شرایط برای خودشان(مسئولان و عوامل تیم) ایده آل است؛چون دیگر هواداران روی من تمرکز کرده اند.

– دست نجاریان را باز گذاشتم تا خودش درباره کادرفنی تصمیم گیری کند. اما لازم است بگویم پیش از فصل توافق کرده بودیم که پروسه سه ساله در تیم را پیاده کنیم. چون می خواهم افکار را در ساری عوض کنم.

– با تمام بازیکنان ارتباط بسیار خوبی دارم و با هیچ کدامشان مشکل نداشته ام.

– دو سه ماه دیگر می توانند از من انتظار نتیجه داشته باشند. چون چند بازیکن جدید هستند باید هماهنگ شوند. ضمن اینکه مصدوم هم داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ر شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۵۳

بیا بیا تک ستاره فوتسال ایران سید مهدی ابطحی سردار فوتسال…بری دلم برا این شعار تنگ میشه تو بری کی بیاد دوباره تیم بیفته دست بی دانش هایی ک دور تیم عین گرگ حلقه زدن خیلی های تو سالن بچن جوگیرن فقط میخوان شعار بدن نمیفهمن نمیدونن تو پرافتخار ترینی..خدا کنه بمونی

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

تو پسر ابطحی تیستی احیانا ؟

ساری شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۲۸

سید کاری به اون تماشاگر نماها نداشته باش.تورو خدا رفیق نیمه راه نباش

حبیب شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۳:۰۴

آقای ابطحی ۱سال و خرده ای که بودید تو این تیم دقیقا بگید چه گلی زدید به روی سر تیم شهر ما که ۳ سال وقت میخواید؟! نه جدا یک افکاری که از لحاظ تاکتیکی تو تیم عوض کردید مثال بزنید !
شما مثه اینکه آلزایمر دارید یا خودتون ر زدید به فراموشی … اول که اومدید به شهرمون ساری مدام مصاحبه کردید من این تیم ر با همین جوونا میارم بالای جدول نمیدونم ۴ تیم برترش می کنم … بعد نتایج
هفته به هفته و باختاتون که شروع شد شعار تیم من ر از نیم فصل ببینید شروع شد خلاصه پارسال ما ر تا لبه مرگ (سقوط) بردید
…و برگردوندید…یه لحظه استاپ کنیم : وعده : چند تیم بالای جدول شدن. … واقعیت: تیم نجات یافته از سقوط در دقیقه ۹۰ لیگ برتر! …امسال هم که تیم از لحاظ مهره … مهره ای ر از دستدنداد تازه ۳ نفر لیگ برتری اضاف گرفتین پس چرا وعده ها تون شبیه ستاره ی سهیل دستنیافتنی شده ! معلوم میشه که حرف تو دهن شما مثه باد هواس رو هوا گفته میشه و میره… ! هیچکی هم از ۵۰۰۰ تماشاگر یادش نمیاد من چی گفتم بابا …. نه مربی عزیز … این ره که تو میروی به ترکستان است … همینجا هم به مدیر عامل عزیز که شورا هم شدن
شده سرش خیلی شلوغه عرض کنم … آقا جان اگه دلت میخواد این ابطحی ر نگه دار ولی انقدر مرد باش به خاطر این همه هوادار اگه تیم رفت تو بحران سقوط جوابگوی سر وصدای دل این هوادارا باش و پیه همه چی ر بمال به تنت… شاید علیه تون شعار بدن … شاید از سوء مدیریت شما انتقاد کنن و این چالش ر مطرح کنن که چطور میشه یه مدیر عاملی بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریتی داشته باشه ولی تیمش اینجای جدول باشه … پس آقای نجاریان خوب فکر کن و خوب تصمیم بگیر چون ادم ها به تصمیماتی که تو زندگی گرفته اند و می گیرند اعتبار سنجی میشن … مواظب باشید اعتبارتون از دست نره… آبی که ریخته شد ر نمیشه جمع کرد …
یا علی

ایمان شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

تعویض های اشتباه . ترکیبهای اشتباه . تیم بدون تاکتیک و …. ِ
این ها رو هم تماشاگر مقصر است؟؟؟؟؟؟

ساوه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۲

ابطحی در حد لیگ برتر نیست.نجاریان و ابطحی دارن چوب خدا را میخورن فصل قبل باعث سقوط ساوه شدن

مجید-شهروند شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

بشین سرجات تو حالا کل فصل ته جدولی بودین،

سامان شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

ابطحی بزرگترین لطف رو بکن و برو
وقتی نمیتونی خومتوکنی برو تا خیانت نکنی

عرشیا شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

اگه فریدون سرمربی بشه میره برای قهرمانی میجنگه محمد رضا کرد بود چند تا خطای پنالتی میگرفت

حسن شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

اقای ابطحی عوام فریبی کافیه… تو مصاحبتون چرا اصلا از شکست حرفی نزدید؟؟؟چرا اصلا در مورد بازی دیروز و مسائل فنی حرفی نزنید؟؟؟

یاسر شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

اقا ابطحی تو چی میخای دیگ از این تیم ساری… پدر تیم در اوردی تیم ن تاکنیک داره ن بازیکن خوبی براا دقایق حساس….. تماشاگر چه گناهی کرده که باید این همه حرص بخوره…… نمیتونی کار بکنی پس برو تا خیانت نکنی….. یاحق

یاسر شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

اقا ابطحی نمیتونی کار بکنی برو تا خیانت نکنی

ایران62 شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

آقای ابطحی حالت خوش نیستا دو،سه ماه دیگه لیگ تمومه اونوقت تو میگی تیم رو اون موقع ببینید نه تاکتیکی نه برنامه ای
ابطحی حیا کن تیم ما رو رها کن