کد خبر : 43787
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 9:14
-

رئیسی که از وضعیت تیم های لیگ هم خبر ندارد!

رئیسی که از وضعیت تیم های لیگ هم خبر ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال در اظهار نظری عجیب مدعی شد که موافق واگذاری امتیاز تیم فوتسال گیتی پسند نوین به کاشی نیلوی اصفهان نبوده است؛ این در حالی است که کاشی نیلو بدون خرید امتیاز به لیگ برتر صعود کرده بود. مشکلات مالی تیم فوتسال کاشی نیلو باعث شد تا این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال در اظهار نظری عجیب مدعی شد که موافق واگذاری امتیاز تیم فوتسال گیتی پسند نوین به کاشی نیلوی اصفهان نبوده است؛ این در حالی است که کاشی نیلو بدون خرید امتیاز به لیگ برتر صعود کرده بود.
مشکلات مالی تیم فوتسال کاشی نیلو باعث شد تا این تیم برای بازی با تیم مس سونگون در هفته دهم لیگ برتر فوتسال به تبریز نرود و نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود مس اعلام شود.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه قانون اجازه تکرار این مسابقه را نمی‌دهد و نتیجه همان ۳ بر صفر خواهد بود، در اظهار نظری عجیب مدعی شد که به خاطر همین مشکلات مالی کاشی نیلو، موافق انتقال امتیاز گیتی پسند نوین به کاشی نیلو نبوده است!

این در حالی است که امتیاز گیتی پسند نوین دو فصل پیش ابتدا به شرکت زمزم و سپس به راه ساری منتقل شد. کاشی نیلو فصل گذشته تیمی بود که موفق شد از لیگ دسته اول به لیگ برتر برسد و بی خبری رئیس کمیته فوتسال از این اتفاق، بسیار عجیب است و جای تعجب دارد!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قنبر دیزل شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

مدیریت پفکی یعنی همین