کد خبر : 43808
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 12:07
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: باخت ما فنی بود، اما از خوراکچی ناراحتم/ توقع بیشتری از خانواده گیتی‌پسند داشتم

شمسایی: باخت ما فنی بود، اما از خوراکچی ناراحتم/ توقع بیشتری از خانواده گیتی‌پسند داشتم
سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: باخت ما مقابل گیتی‌پسند فنی بود اما از سرمربی این تیم واقعا ناراحتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شکست تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: دو نیمه متفاوت داشتیم نیمه اول پرتلاطم که می‌توانستیم با برد بیرون بیاییم اما در نیمه دوم به هیچ عنوان خوب نبودیم و باختیم. مقصر اول، دوم و سوم این شکست هم وحید شمسایی و کادرفنی تیم است. هیچ جای توجیه نیست و ما به آینده فکر می‌کنیم. روز بد ما بود و روز بسیار خوب سپهر محمدی، او ۲۰ توپ فوق‌العاده را گرفت.
وی در مورد اتفاقاتی که پیش از بازی برای تیم در هواپیما رخ داد خاطرنشان کرد: یک سری مسائل دست ما هست و یک سری مسائل به ما ربطی ندارد آن مسائلی که دست ماست این است که خوب تمرین کنیم اما اتفاق پرواز دست ما نیست. برخی بازیکنانمان هنوز شرایط عادی خود را پیدا نکرده‌اند. در مجموع روز خوبی برای ما نبود و همه چیز دست به دست هم داده بود. البته جای هیچ‌گونه توجیهی نیست و ما پس از ۲۷ هفته باختیم. این مسئله برای تمام فوتبال دنیا است. بارسلونا و رئال‌مادرید هم می‌بازند تاسیسات هم می‌بازد. این شکست هم قطعا به خاطر عملکرد ضعیف ما بوده است بازیکنانم شایسته تقدیر هستند چرا که همواره به تیم کمک کرده‌اند.
سرمربی بازیکن تاسیسات دریایی در مورد دل‌خوری اش از محمود خوراکچی تاکید کرد: من همواره سعی می‌کنم اخلاق را نبازم نمی‌خواهم بگویم که خیلی خوش اخلاقم اما خیلی کارها را برای رسیدن به هدف را انجام نمی‌دهم. توقع من از خوراکچی این است که وقتی تماشاگران به تیم ما توهین می‌کنند او حداقل به ظاهر هم که شده دستش را تکان بدهد. اگر ما از کار بدی ایراد می‌گیریم برای همه بد است. روز گذشته اصفهانی‌ها از بلنگو استفاده کردند در حالیکه به فرد بلندگو به دست قرچک ایراد گرفتند. توقع من از دوستان و خانواده بزرگی مثل جنتی این است که وقتی توهین صورت می‌گیرد دستی تکان دهند.
وی افزود: خوراکچی دوست من است و همیشه قابل احترام است. روزهای سخت در کنار هم بودیم، برای همین از او توقع دارم و یک سری رفتارها برایم دشوار است. او در بازی دست به هر کاری می‌زند، من نباید در بازی توقعی داشته باشم؛ واقعا از دست او ناراحت هستم.
سرمربی بازیکن تاسیسات در مورد اینکه برای بازگشت روحیه به بازیکنان چه اقدامی انجام خواهد داد گفت: مورینیو در آخرین سالی که در رئال‌مادرید حضور داشت و در فینال جام حذفی به اتلتیکومادرید باخت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وقتی تیم بزرگ می‌بازد برگرداندن آن سخت است. ما نه رئال هستیم و نه مورینیو اما در جایگاه خودمان بزرگ هستیم و از این مسائل درس می‌گیریم. بازگشت روحیه هنر ماست. باخت برای مرد است. ما وقتی قهرمانی آسیا را گرفتیم باید همه تعجب می‌کردند نه شکست پس از ۲۷ هفته.
شمسایی در مورد اینکه افتخاری اعلام کرده برای حضور او در تیم ملی با صحبت‌هایی مطرح شده گفت: به عنوان هوادار برای تیم ملی و آدم های آن دعاگوی هستم. با خود عهد بستم که هیچ حرفی در مورد تیم ملی نزنم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

اونا میخوان از مجرى قرچک تقلید کنن بازم کم میارن کل ایران از گیتى بدشون میاد

امید شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

لطفا شما در مورد کل مردم ایران نظر ندین.گیتی پسند جزو ۱۰ تیم برتر دنیاست.
شما در حد اندازهای نظر دادن برای این تیم بزرگ نیستین

..... یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۵۳

مرسی از اینکه باخت تیمت رو گردن داور و بازیکنات نمیندازی
دمت گرم