کد خبر : 46371
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 13:48
-

نجاریان:ابطحی می گوید بازیکنان حرف گوش نمی کنند/ یکصد و پنجاه میلیون تومان از شورای شهر دریافت کرده ایم/ از فحاشی تماشاگران متاسفم ولی عده کمی هستند

نجاریان:ابطحی می گوید بازیکنان حرف گوش نمی کنند/ یکصد و پنجاه میلیون تومان از شورای شهر دریافت کرده ایم/ از فحاشی تماشاگران متاسفم ولی عده کمی هستند
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد مسائل مختلف این تیم گفتگو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دنبال کسب نتایج ضعیف تیم شهروند ساری در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور، بر آن شدیم تا با سعید نجاریان مدیرعامل این باشگاه در خصوص آخرین وضعیت شهروند به گفتگو بنشینیم . ایشان نیز با قبول دعوت ما در خلال اظهاراتش ، مسائل جالبی را مطرح کرده که خواندن آن برای شما خواننده خالی از لطف نیست :

 سوأل: آقای نجاریان آیا از نتایج کسب شده رضایت دارید ؟

خیر، انتظار بیشتری داشتم اما متأسفانه برخلاف انتظار نتایج خوبی کسب نشده است .

 سوأل: آیا در اینباره با آقای ابطحی صحبتی داشته اید؟

بله، بنده قبل از دیدار با تیم شهید منصوری قرچک با آقای ابطحی در مورد روند ضعیف نتیجه گیری تیم صحبت هایی انجام دادم که این صحبت ها نیز موثر واقع شد و توانستیم۲ بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 سوأل: مشکل ابطحی با این تیم کجاست؟

او می گوید بازیکنان حرف گوش نمی دهند و قدر لحظات را نمی دانند.

 سوأل: دیدگاه ابطحی نسبت به آینده تیم شهروند چیست؟

 او بسیار امیدوار است، ذکر این موضوع مهم است که ابطحی در هر تیمی حضور داشته آن تیم بعد از دو سال نتایج خوبی گرفته و ما نیز امیدواریم این موفقیت برای شهروند نیز حاصل شود .

سوأل: آیا شما به عنوان مدیرعامل شهروند به وظیفه خود در شرح وظایف تیمداری خوب عمل کرده اید؟

 بله ما یک ماه قبل از آغاز مسابقات تمرینات خود را آغاز و تدارکات و تشریفات لازم را برای شهروند در نظر گرفته بودیم ، ما اولین تیمی بودیم که همه شرح وظایف قانونی خود را که در فدراسیون فوتبال کلیه پرونده ها و مقدمات اداری حضور در لیگ برتر را انجام داده و اولین تیمی بودیم که مدارک خود را به صورت کامل تحویل فدراسیون فوتبال داده بودیم.

سوأل: آیا در بستن قرارداد یا انتخاب بازیکنان خوب عمل شده است؟

 بله، ما از بازیکنان باتجربه و از چهره های جوان و مستعد در تیم استفاده کرده ایم و کادر فنی در تعیین نفرات خوب عمل کرده است.

سوأل: شما که مدعی هستید نفرات خوب و کادر فنی توانمندی دارید ، چرا این نتایج حاصل می شود؟

بازیکنان ما در طول دیدارهای برگزار شده قدر موقعیت ها را ندانستند ان شالله در دور برگشت بتوانیم جبران مافات کنیم البته بدشانسی هم در بسیاری از دیدارها گریبان گیر ما شده بود که برای نمونه از آخرین دیدار برابر تأسیسات دریایی یاد می کنم که حق ما شکست نبود.

سوأل: آیا احساس می کنید در تیمداری در لیگ برتر موفق عمل کرده اید؟

در سطح ورزش مازندران بله برترین هستیم البته نه در سطح تیمداری در کشور با توجه به جایگاه تیمداری در ورزش مازندران ما عملکرد نسبتاً مطلوبی داشته ایم.

سوأل: از همکاری اعضای شورای شهر رضایت دارید؟

بله، بحمدالله نگاه اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم مرکز استان به تیم شهروند، مثبت و حمایتی است و در این ارتباط کمک های خوبی هم شده اما انتظار می رود سایر تشکیلات نیز همین دیدگاه را نهادینه کنند چرا که شهروند متعلق به ساری و البته مازندران است چرا که یک تیم ورزشی در بالاترین سطح کشور در حال رقابت با حریفان بسیار توانمندی است و رقابت با آنها در همه ارکان بدون پشتوانه مناسب امکان پذیر نیست.

سوأل: چرا در اکثر بازی ها عده ای از تماشاگران عادت کرده اند به داوران ، مربیان و بازیکنان حریف فحاشی کنند؟

حرف شما را تأئید و نسبت به آن اظهار تأسف می کنم این عده از افراد تعداد بسیار کمی دارند ما نیز به هیچ عنوان راضی به این نیستیم که نه داوران و نه بازیکنان و کادر فنی تیم های مهمان در زمین ما فحاشی شوند به همین منظور از لیدرهای دلسوز شهرمان انتظار می رود در این خصوص توجه بیشتری به خرج دهند چرا که این مسئله سوء با روح ورزش در تضاد است.

سوأل: چرا در دیدار با تأسیسات دریایی این همه شاهد فحاشی به یاران تیم مقابل بوده ایم؟

متأسفانه عده ای قصد داشتند حوادث سال گذشته را جبران کنند که البته بنده این موضوع را به شدت محکوم می کنم و معتقدم باید اخلاق در ورزش ساری و جاری باشد.

سوأل: آیا در عقد قرارداد با ابطحی سرمربی شهروند قانونی عمل شده است؟

 بله این قرار داد کاملاً قانونی بوده و ایشان به صورت رسمی با ما قرار بسته اند و حتی ۵۰ درصد کمتر از تیم قبلی از ما حق الزحمه دریافت می کند و هزینه دیگری هم برای ما ندارد.

سوأل: در برخی محافل عنوان شده که شهرداری و شورای شهر حدود یک میلیارد تومان به شهروند کمک کرده است ؛ شما در این خصوص شفاف سازی کنید.

 تاکنون مبلغ یک صد و پنجاه میلیون تومان کمک مالی از شهرداری و شورای شهر برای شهروند در نظرگرفته شده و آمارهای دیگر به هیچ عنوان صحت ندارد.

سوأل: به عنوان آخرین سوأل چه پیامی خطاب به تماشاگران دارید ؟

از حمایت های همه جانبه و مستمر آنها در تمامی دیدارها سپاسگزارم اما قدری صبور باشند و اجازه بدهند برنامه های کادر فنی به مرور انجام و ان شالله تأثیرات مثبت آن را در کسب نتایج در خورشأن شاهد باشیم.

منبع:مازندلیگ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

karimi پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

دروغ گویی تا کی اقای نجاریان از ۴۰۰۰ نفر ۳۰۰۰ نفر یک صدا به تیم حریف و داوران فحاشی ناموسی میکنند حتی همون بچه های ده و ۱۲ ساله و شما هم عین خیالت نیست امیدوارم که تماشاگران درست بشن ولی اگر نشدند روزی یک صدا خانواده خودت را فحش خواهند داد مثل چند فصل پیش