کد خبر : 48567
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 10:42
-

ترابیان:عملکرد تیم ملی فوتسال خوب بود/ امیدوارم از کلمبیا زهرچشم بگیریم

ترابیان:عملکرد تیم ملی فوتسال خوب بود/ امیدوارم از کلمبیا زهرچشم بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی‌اش از عملکرد نتایج تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر ایتالیا و شکست مقابل این تیم اظهار کرد: کار بازیکنان و کادر فنی تیم ملی رضایت بخش بود. ایتالیا از تیم‌هایی است که در طول سال به طور مدام خودش را در سطح آمادگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی‌اش از عملکرد نتایج تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر ایتالیا و شکست مقابل این تیم اظهار کرد: کار بازیکنان و کادر فنی تیم ملی رضایت بخش بود. ایتالیا از تیم‌هایی است که در طول سال به طور مدام خودش را در سطح آمادگی بالا نگه می‌دارد و همیشه سایه تیم‌هایی مثل اسپانیا، برزیل و روسیه را بالای سر خود می‌بیند.

وی افزود: جالب است که بخش فوتسال ایتالیا از فوتبالشان جدا است. آنها در بحث کاری، اسپانسر و بودجه جداگانه و مستقل از فوتبال عمل و کارهایشان را راحت برنامه ریزی می‌کنند. به نظرم با شرایطی که تیم ملی کارش را دیر شروع کرد، تیم با وجود شکست، عملکرد خوبی داشته است. البته صحبت از اشتباهات داوری هم در بازی با ایتالیا هست ولی من به این مسائل کاری ندارم و کار تیم ملی از نظر فنی مورد تایید ما است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید کرد: تصورم این است که تیم ملی با روند خوبی رو به جلو حرکت می‌کند و امیدوارم این روند با همفکری و سطح بالای فنی تا جام ملتهای آسیا ادامه داشته باشد.

ترابیان همچنین با اشاره به قرعه کشی مسابقات فوتسال گرندپریکس برزیل و همگروهی ایران با آنگولا، کلمبیا و اروگوئه، گفت: قرعه خوبی به ایران خورده است. ما دائم با اروگوئه در تورنمنت‌های مختلف بازی کرده‌ایم. فوتسال در اروگوئه متولد شده است و این کشور اهمیت زیادی برای فوتسال قائل است. آنگولا هم اگر نگوییم در سطح کشوری مثل مصر ولی از نظر فنی روی این تیم حساب می‌کنند و تیم خوبی است.

وی ادامه داد: کلمبیا هم که برای ما آشناست و گربه سیاه ایران است. امیدوارم اینباره بازیکنان تیم ملی بتوانند از کلمبیا زهر چشم بگیرند و بتوانیم با تفکرات کادر فنی این تیم را از قالب دفاعی صد درصد خارج کنیم و یارای نفس کشیدن به آنها ندهیم.

رئیس کمیته فنی فوتسال که یکی از اعضای هیات برگزاری مسابقات گرندپریکس برزیل است، درباره افت این مسابقات و حضور تیم‌هایی چون آنگولا و زامبیا به جای تیم‌های مطرح اروپایی، اظهار کرد: اسپانیا در ماه اکتبر که برنامه گرندپریکس هماهنگ می‌شود، در بازی‌های اروپایی است. ایتالیا هم برای خودش تورنمنت جداگانه‌ای دارد. البته هم برزیل و هم اسپانیا این ترس را دارند که با هم روبرو نشوند. آنها رقیب نزدیکی برای هم هستند و علاقه ندارند تا مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ با هم روبرو شوند.

ترابیان تاکید کرد: اگر کشورهایی مثل زامبیا و آنگولا در گرندپریکس هستند به این خاطر است که مسئولان برگزاری قصد داشتند از تمام قاره‌ها در این مسابقات شرکت کنند تا شکل و رنگ بین المللی گرندپریکس حفظ شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان درباره مشکل روادید تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در مسابقات جام جهانی گواتمالا هم گفت: من در جریان این مشکل نیستم ولی چند ماه قبل و زمانی که بحث حضور بانوان در مسابقات جام جهانی مطرح شد، نظر مثبتی روی آن نداشتیم چرا که شرایطی که برای ایران اعلام کرده بودند، با تیمی که قهرمان آسیا است، نمی‌خواند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.