کد خبر : 48791
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 13:55
-

ابرقویی نژاد:صحبتهای مدیران کاشی نیلو غیرفنی و غیر کارشناسی است

ابرقویی نژاد:صحبتهای مدیران کاشی نیلو غیرفنی و غیر کارشناسی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی نژاد درباره خبر انحلال تیم کاشی نیلوی اصفهان و انصراف از لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: تا الان که نامه‌ای برای انحلال تیم کاشی به دست ما نرسیده است. من هم در اخبار شنیده‌ام که این اتفاق افتاده است. ابرقویی‌نژاد در خصوص گلایه علیرضا باطنی عضو هیات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی نژاد درباره خبر انحلال تیم کاشی نیلوی اصفهان و انصراف از لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: تا الان که نامه‌ای برای انحلال تیم کاشی به دست ما نرسیده است. من هم در اخبار شنیده‌ام که این اتفاق افتاده است.

ابرقویی‌نژاد در خصوص گلایه علیرضا باطنی عضو هیات مدیره باشگاه مبنی بر همکاری نکردن هیات فوتبال اصفهان و عدم حمایت از تیم کاشی، یادآور شد: ما چه همکاری‌ای نکرده‌ایم؟ اگر منظور باطنی کمک مالی است که باید بگویم هیات‌های فوتبال نمی‌توانند کمک مالی کنند. به غیر از این، ما تمام کمک‌های دیگر را برای اجرای مسابقات سایر مسائل به تیم کاشی داشته‌ایم.

وی همچنین ادامه داد: حدود ۱۰ روز پیش بود که مسئولان کاشی نیلو با ما برای حل مشکلاتشان صحبت کردند و قرار شد تا یک باشگاه اصفهانی به آنها کمک مالی کند تا مسائل‌شان برطرف شود که گویا این ارتباط شکل نگرفت و دیگر هم از آن اطلاعی ندارم.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان درباره صحبتهای باطنی مبنی بر اینکه این هیات اسناد و مدارک باشگاه را به نام کاشی نیلو نزده و در این راه سنگ اندازی کرده است، گفت: صحبت‌های ایشان غیر کارشناسی و غیر فنی است. تیم در اختیار خود آقایان است. آنها با ما مذاکره کردند و ما هم گفتیم با هر گروهی که دوست دارند، برای اسپانسری مذاکره کنند. الان اسم تیم هم به نام کارخانه خودشان است. بحث‌ها جای دیگر است. فکر می‌کنم این تصمیم به خاطر مسائل داخلی کارخانه است که قصد ندارم به آن ورود کنم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.