کد خبر : 48907
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 11:30
-

اصغری مقدم:مقابل شهروند یک تیم نصفه و نیمه بودیم/ تعطیلی لیگ به ضرر ماست

اصغری مقدم:مقابل شهروند یک تیم نصفه و نیمه بودیم/ تعطیلی لیگ به ضرر ماست

جواد اصغری مقدم بعد از برد شیرین خانگی اش مقابل شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:همانطور که پیش بینی می کردیم یک بازی سخت را داشتیم.تیم ما دراین بازی یک تیم نصفه و نیمه بود و ما محمد وزیرزاده،بهروز جعفری،وحید شفیعی،فرهاد فخیم،گرتو و پیکاپئو را به دلایل مختلف نداشتیم و دو نفر

جواد اصغری مقدم بعد از برد شیرین خانگی اش مقابل شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:همانطور که پیش بینی می کردیم یک بازی سخت را داشتیم.تیم ما دراین بازی یک تیم نصفه و نیمه بود و ما محمد وزیرزاده،بهروز جعفری،وحید شفیعی،فرهاد فخیم،گرتو و پیکاپئو را به دلایل مختلف نداشتیم و دو نفر از این نفرات را از دست داده ایم بخاطر همین با مشکل کمبود بازیکن نیز دست و پنجه نرم می کردیم ولی بازیکنان دیگر با تلاش و فداکاری خود موفق شدند سه امتیاز خانگی این دیدار را در تبریز حفظ کنیم و به هواداران واقعی مان تقدیم کنیم.

اصغری مقدم در ادامه گفت: ما باید در طول مسابقه بازی را با اختلاف ۳-۴ گل تمام می کردیم و اجازه نمی دادیم که کار به آخر بازی بکشد.کسانی که امروز بازی را دیدند شاهد ایجاد موقعیت های متعدد از سوی تیم دبیری روی دروازه شهروند بودند که این نشان می دهد تیم ما خوب بازی می کند و به خوبی تاکتیک می زند ولی بی دقتی و بدشانسی در به گل ننشستن توپ ها کار را برای ما سخت می کند.

اصغری مقدم در مورد تعطیلی لیگ گفت:تیم ما در سه هفته پایانی لیگ موفق شده بود ۳ برد خوب را کسب کند که همین باعث شده بود از لحاظ روحی بازیکنان آماده و در شرایط باشند ولی تعطیلی لیگ ما را از این شرایط ایده آل دور کرده بود و می توان گفت که این تعطیلی به ضرر دبیری تبریز بود ولی بازهم خدارا شاکریم که موفق شدیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا دوباره به شرایط خوب پایان فصل بازگردیم.

اصغری مقدم همچنین در مورد داوری گفت:داوری در چند صحنه مشکل داشت ولی زیاد تاثیر گذار نبود و می توان گفت داور این بازی نمره قابل قبولی کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

جانه مادرت از کدوم تاکتیک حرف میزنی،تیم ساری ٣ تا توپ به تیر زدن،تیم نصفه نیمه چیه،فقط فرهادفخیمو نداشتین،تیم ساریم ۴ تا بازیکن اصلیشو نداشتفقط دو تا بازیکن داره تیم دبیری فخیم و رشید بقیه در حد محلات

فوتسالی چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

تو خوبی اقای نام …تو بیا بازی کن ..اخ ببخشید که جایی رات نمیدن …

شهسوار پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۵۲

بازم این بابا امد کامنت گذاشت
میدونم واقعا سوزناکه خیلی که بر خلاف میل شماها داره میبره
میدونم بازیکن پشت خط مانده درکت میکنم
تو ننویسی کی بنویسه

Futsal چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

سلطان اقا جواد ..حسود زیاده شما ادامه بده که ایشالله به چشم کوری بعضیا موفق میشی…

... چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

جان مادرت تو بازی نکن.فقط بشین رو نیمکت و تماشا کن
حاج فرهاد خودش هم ترکیب میده و هم بازی میکنه
ببین به جی قسمت دادم ها
دمت کرم
فقط بول بکیر برو بازی نمیخوایم بکنی

سپهر چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

اصغرى مقدم مگه تو نبودى که حرف از بومى کردن تیم میزدى؟؟! یادت رفته با شعار بومى کردن خودت رو انداختى تو تیم دبیرى حالا دارى همش بازیکن خارجى میارى و از بچه هاى بومى استفاده نمیکنى یادت باشه فقط آخر فصل نشده بایدازاین تیم برى اینکاره نیستى خیلى دروغ گفتى !! کدوم بازیکن بومى رو ساخت؟؟!!!

سرحبيب الهي پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۵۳

یک مدت کامنت نزاشتم بعضی ها بازم دور برداشتن
البته لاذم نیست خود داش جواد دهان بعضی هارو بسته
یاشاسین اصغری مقدم

تبریزی پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۶

اصغری تو فقط حرف نزن تیم قهرمان دبیری رو به فلاکت انداختی وهمش بهانه میاری تو فقط بلدی موقع برد مصاحبه کنی و بعد از باخت هم مخفی بشی و اسم خودت رو هم گذاشتی مربی؟؟!!!