کد خبر : 49417
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 9:51
-

افضل: ۱۱ بازی دیگر که همگی حکم فینال را برای ما دارند باقی است

افضل: ۱۱ بازی دیگر که همگی حکم فینال را برای ما دارند باقی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با ابراز خرسندی از پیروزی شیرین تیمش برابر فرش آراء در بازی امروز گفت: با هوشیاری ، تدبیر و حوصله به هدفمان در این بازی که کسب پیروزی بود رسیدیم. علی افضل در پایان بازی امروز تیمش برابر فرش آراء که به برتری ۴ بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با ابراز خرسندی از پیروزی شیرین تیمش برابر فرش آراء در بازی امروز گفت: با هوشیاری ، تدبیر و حوصله به هدفمان در این بازی که کسب پیروزی بود رسیدیم.

علی افضل در پایان بازی امروز تیمش برابر فرش آراء که به برتری ۴ بر یک مس انجامید با اعلام این مطلب تصریح کرد: برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشتیم که خوشبختانه به آن دست یافتیم و توانستیم با هوشیاری و تدبیر و حوصله یه هدفمان برسیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص کم شدن فاصله تیمش با تأسیسات در صدر جدول افزود: هنوز ۱۱ بازی دیگر که همگی حکم فینال را برای ما دارند باقی است و باید با همین روند و با تکیه بر تدبیر و هوشیاری روند موفقیت و کسب امتیازاتمان را گام به گام ادامه دهیم و قطعا کارمان در این راه سخت و دشوار خواهد بود.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در عین حال با اعلام این که همه عوامل تیم و باشگاه برای کسب افتخار و سربلندی فوتسال تبریز و آذربایجان تلاش می کنند ابراز امیدواری کرد با حمایت ، همراهی و کمک تمامی مسوولان و هواداران فهیم فوتسال هدف نهایی باشگاه که همانا کسب عنوان قهرمانی لیگ در فصل جاری است محقق شود.
افضل در خاتمه از تلاش و همت بازیکنانش در این بازی قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.