کد خبر : 52290
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 12:59
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: از کجا معلوم من یا افتخاری عضو هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال شویم؟

دبیری: از کجا معلوم من یا افتخاری عضو هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال شویم؟
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هدف ما از مصوبه جدید هیئت رئیسه تقویت و اصلاح ساختار کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی است و از کجا معلوم من یا افتخاری عضو هیئت رئیسه جدید شویم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری در خصوص مطالبی که مبنی بر گرایش وی برای تصدی پست رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی مطرح شده گفت: پیشنهاد من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این بود که به هیئت رئیسه جدید یک نفر از خانواده فوتسال یا فوتبال ساحلی اضافه شود که کفاشیان گفت نیاز به این کار نیست.

وی ادامه داد: کفاشیان پیشنهاد داد برای تقویت و اصلاح ساختار کمیته‌ فوتسال و فوتبال ساحلی، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از اعضای هیئت رئیسه جدید به عنوان مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی انتخاب شود. این موضوع به تصویب اعضای هیئت رئیسه رسید و برای اینکه در اساسنامه فدراسیون فوتبال قرار گیرد باید به تصویب اعضای مجمع برسد.

دبیری عنوان کرد: ابتدا باید ببینیم این موضوع به تصویب اعضای مجمع خواهد رسید و پس از آن هم باید ببینیم اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چه کسانی هستند؛ بنابراین نمی‌دانم چرا چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. در این پیشنهاد بحث من یا افتخاری مطرح نیست بلکه تقویت ساختار کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی که تیم‌های آن دارای جایگاه‌های ارزشمند جهانی هستند؛ مد نظر است. باید ببینیم اصلا آیا من یا افتخاری جزو هیئت رئیسه جدید هستیم تا پس از آن چنین مسائلی را مطرح کنند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.