کد خبر : 52256
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 9:46
-

ناظم الشریعه: بازیکنانم جنتلمن هستند/ با همدلی در فوتسال همه چیز امکان‌پذیر است

ناظم الشریعه: بازیکنانم جنتلمن هستند/ با همدلی در فوتسال همه چیز امکان‌پذیر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه  درباره احتمال حضور تیم ‌ملی فوتسال ایران در مسابقات چین، اظها‌ر کرد: هنوز مشخص نشده که در تورنمنت چین شرکت می‌کنیم یا خیر. اگر با حضورمان در این تورنمنت موافقت شود سعی خواهیم کرد که از بازیکنان امید و چند تا از بازیکنانی که تاکنون از آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه  درباره احتمال حضور تیم ‌ملی فوتسال ایران در مسابقات چین، اظها‌ر کرد: هنوز مشخص نشده که در تورنمنت چین شرکت می‌کنیم یا خیر. اگر با حضورمان در این تورنمنت موافقت شود سعی خواهیم کرد که از بازیکنان امید و چند تا از بازیکنانی که تاکنون از آنها استفاده نکرده‌ایم، سود ببریم.

او درباره شرایط ایران برای شرکت در تورنمنت چین، تصریح کرد: اگر قرار است که ما در تورنمنت چین شرکت کنیم، کشور چین باید هزینه بلیت هواپیمای ما را بپردازد، همان گونه که ما وقتی از دیگر کشورها مثل برزیل دعوت می‌کنیم که به ایران بیایند هزینه آنها را پرداخت می‌کنیم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال ایران درباره شرایط لیگ برتر نیز، تصریح کرد: لیگ شرایط خیلی خوبی دارد. این که امتیاز تیم‌های بالای جدول به هم نزدیک است یعنی وضعیت تیم‌ها خوب است و لیگ پویا است. البته یک یا دو تیم هستند که وضعیت خوبی ندارند. من همه امیدم به همین لیگ است و امیدوارم ثمره زحمت‌هایی را که همکارانمان در لیگ می‌کشند ببینیم.

ناظم الشریعه درباره حذف تیم کاشی نیلو از لیگ برتر فوتسال، تشریح کرد: جای تاسف دارد که یک تیم در وسط کار از لیگ برتر کنار می‌رود. این اتفاق به هیچ کسی جز کارخانه کاشی نیلو بر نمی‌گردد. به هر حال تیمی که در لیگ شرکت می‌کند باید بر‌نامه‌ریزی مناسبی داشته باشد.

او درباره موفقیت‌های اخیر تیم ‌ملی فوتسال گفت: موفقیت من متعلق به مربیان فوتسال ایرانی است و من فقط نماینده این مربیان هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که سفیرهای خوبی برای فوتسال ایران باشیم. با شرایط خوبی که به وجود آمده و با همدلی تمام بازیکنان و مربیان، امیدواریم که نتایج خوبی را برای فوتسال کشورمان بگیریم. اگر همدلی همچنان وجود داشته باشد نه تنها در آسیا،‌ بلکه در مسابقات دیگر هم نتیجه‌ خوبی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال ایران افزود: تیم فوتسال ما نباید به حاشیه برود. باید برای بازیکنان امکانات خوب مهیا کرد چرا که بازیکنان ارزش‌های فنی، شخصی و معنوی فوتسال ما هستند. اگر پرچم ما در آسیا بالا برود غرورش برای شخص سرمربی نیست،‌ بلکه این غرور برای همه بازیکنان و مربیان ایرانی و ملت ایران است، در نتیجه‌ برای ملی‌پوشان باید ارزش‌ ویژه‌ای قائل شد. این بازیکنان به معنی واقعی کلمه جنتلمن هستند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

خودتونم سیبیل گذاشتید جنتلمن شدید