کد خبر : 53572
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 20:49
-

قلی پور: به قهرمانی امیدواریم/ دوندگی بازیکنان ما در نتیجه تاثیرگذار بود

قلی پور: به قهرمانی امیدواریم/ دوندگی بازیکنان ما در نتیجه تاثیرگذار بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران رشید قلی پور بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز پس از برتری امروز تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال  گفت: با توجه به اختلاف دو امتیازی تیم ما با صدر جدول و همچنین روند نامناسب تاسیسات در بازی‌های خاج از خانه، ما امید زیادی به کسب برتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران رشید قلی پور بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز پس از برتری امروز تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال  گفت: با توجه به اختلاف دو امتیازی تیم ما با صدر جدول و همچنین روند نامناسب تاسیسات در بازی‌های خاج از خانه، ما امید زیادی به کسب برتری در بازی امروز داشتیم و خوشحالم که توانستیم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرده و ۳ امتیاز این بازی را از آنِ خود کنیم.

وی اضافه کرد: ما از اول فصل هم قسم شده‌ایم تا در بازی‌های خانگی در بدترین حالت هم شکست نخوریم که خوشبختانه در بازی امروز توانستیم این کار را انجام دهیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تلاش هم تیمی‌هایش را مقابل تیم قدرتمند تاسیسات ستوده و تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم روز بد تاسیسات بود چراکه آنها خوب بازی کردند اما تیم ما دوندگی بسیار بالایی داشت و با اینکه ۵، ۶ بازیکن اصلی در این بازی داشتیم اما میزان دوندگی هر یک از بازیکنان تیم ما به اندازه ۳ بازیکن بود و به نظرم این عامل در برتری مقابل تیم بزرگ تاسیسات تاثیر خود را نشان داد.

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش هم ابراز داشت: با اینکه پیش از این مسئولان باشگاه و حتی بازیکنان تیم در مصاحبه‌های خود امید قهرمانی تیم ما را کم اعلام کرده بودند اما واقعیت این است که تیم ما در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و حالا می‌توانیم بگوییم که قطعا امید به قهرمانی داریم.

قلی پور ادامه داد: ما تمام توان خود را برای تکرار قهرمانی‌ دو فصل گذشته به کار می‌گیریم و اگر ما هم موفق به تحقق این امر نشدیم، آرزویم این است که تیم مس بتواند این کار را انجام دهد و جام قهرمانی را به تبریز بازگرداند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فوتسال آذربایجان مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: درحالی که ما تیم سوم جدول بودیم فقط یک بازیکن از دبیری به تیم ملی دعوت شد. معتقدم این درد بزرگی است که فوتسال آذربایجان به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کند و من امیدوارم که بتوانیم با تیم بومی خود قدرت بازیکنان فوتسال آذربایجان را در کل ایران نشان دهیم و بگوییم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

بازیکن تیم دبیری با اشاره به بازگرداندن نتیجه شکست ۲ بر صفر در بازی امروز به پیروزی ۳ بر ۲، تأکید کرد: وقتی در ابتدای بازی هدفی تعیین می‌شود ما سعی می‌کنیم روی آن تمرکز کنیم و با اینکه در بازی امروز روی دو اشتباه گل خوردیم اما در اکثر دقایق بازی برتر از تیم حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از تعداد معدود آنها استفاده کردیم و خدا را شاکرم که در نهایت با پیروزی تیم ما همراه شد.

وی در ادامه با تمجید از دروازه‌بان تیمش بیان داشت: گرتو دروازه‌بان بسیار فوق العاده‌ای است چون هر موقع تیم ما عقب افتاده، او با سیستم ۵ نفره به یاری تیم ما شتافته و مطمئنا داشتن چنین گلری امتیاز بزرگی برای تیم ماست. ما با وجود گرتو از دروازه تیم‌مان اطمینان بیشتری داریم و این باعث می‌شود در حملات نگران واکنش تیم حریف نباشیم.

رشید قلی پور در پایان اذعان داشت: ما ۸۰ درصد گل‌های خود را مدیون گرتو هستیم چراکه او توپ‌های حریفان را به خوبی مهار کرده و در حمله نیز کمک فراوانی به تیم ما می‌کند.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جسگا شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

بهترین فوتسالیست ایران هسی کبلایی

جسگاااا شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۲

کبلایی بهترین فوتسالیست آسیایی…