کد خبر : 55638
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 9:53
-

ترابیان:دنبال تغییر تاریخ بازی با تایلند هستیم/ دلایل سرمربی تیم ملی فوتسال منطقی بود

ترابیان:دنبال تغییر تاریخ بازی با تایلند هستیم/ دلایل سرمربی تیم ملی فوتسال منطقی بود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: دنبال تغییر تاریخ بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال با تیم تایلند هستیم و برای همین ایمیلی را برای سرمربی تایلند ارسال کرده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره جلسه‌اش با سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: من روز گذشته با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی جلسه داشتم و صحبت‌های خوبی درباره شرایط تیم ملی و حضور در تورنمنت چین داشتیم.

وی افزود: ناظم الشریعه توضیح داد که در دیدار با چین که با نتیجه تساوی به اتمام رسید، چه ملاحظاتی داشته است تا تاکتیک‌های ایران برای این تیم برای جام ملت‌های آسیا مشخص نشود. دلایل سرمربی تیم ملی منطقی بود. پیش از این من یک مقدار نگرانی داشتم و احساس می‌کردم تیم ملی به خاطر رخوت و بی انگیزگی مقابل چین نتیجه نگرفته بود در حالی که با صحبت‌های ناظم الشریعه این نگرانی رفع شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره اینکه سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفته بود اردوی تاجیکستان برای تیم ملی فوتسال بهتر از بازی با تایلند است، گفت: در صحبت‌هایی که داشتیم مقرر شد تا از طرف کمیته فوتسال یک یا دو نفر چند روز زودتر به تاجیکستان بروند و شرایط میزبانی این کشور را بررسی کنند. اگر شرایط تاجیکستان خوب بود و مطابق آنچیزی بود که به ما وعده داده‌اند، تیم ملی برای برپایی اردوی یک هفته‌ای به این کشور سفر می‌کند.

ترابیان در خصوص بازی با تایلند، تصریح کرد: اگر بشود که این بازی را زودتر برگزار کنیم، قطعا این کار را خواهیم کرد. من ایمیلی را به سرمربی تیم ملی تایلند ارسال کردم و از او خواستم ببینم امکان اینکه زودتر به ایران بیایند هست یا خیر. اگر پاسخ آنها مثبت بود که چه بهتر؛ در غیر اینصورت بدون بازی با تایلند راهی جام ملتهای آسیا خواهیم شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

ما هم این عقب نشینی رو به آقای ترابیان تبریک می گیم

نام ... یکشنبه , ۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

بله چون رنگینک از واقعت مهمتر هست سرتون از برف بیارید بیرون اقایان ترابیان ناظم افتخاری