کد خبر : 56290
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 16:22
-

عبدالهی: مسائل مربوط به عدم حضور یک تیم در زمین به کمیته انضباطی مربوط نیست/کمیته فوتسال باید تصمیم گیری کند

عبدالهی: مسائل مربوط به عدم حضور یک تیم در زمین به کمیته انضباطی مربوط نیست/کمیته فوتسال باید تصمیم گیری کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین عبداللهی در خصوص عدم حضور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل فرش‌آرا و به علت حساسیت این بازی در انتهای جدول و نتیجه آن اظهار داشت: در آئین‌نامه جدید و در ماده ۸۴ رسیدگی به عدم حضور یک تیم به کمیته انضباطی مربوط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین عبداللهی در خصوص عدم حضور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل فرش‌آرا و به علت حساسیت این بازی در انتهای جدول و نتیجه آن اظهار داشت: در آئین‌نامه جدید و در ماده ۸۴ رسیدگی به عدم حضور یک تیم به کمیته انضباطی مربوط نیست و باید همان کمیته مسابقات در مورد آن تصمیم بگیرد.

وی افزود: اگر تیمی به علت غیرموجه در یک دیدار حاضر نشده باشد تنها کمیته انضباطی آن تیم را با جرائم سنگین تنبیه خواهد کرد و در مورد نتیجه و تصمیم‌گیری در مورد تکرار بازی این کمیته مسابقات است که باید تصمیم لازم را بگیرد.

دبیرکمیته انضباطی در مورد اینکه مسئولان آذرخش اعلام کردند در صورت تداوم مشکلات‌شان در دیدار هفته پایانی هم حاضر نمی‌شوند، گفت: طبق قانون اگر تیمی در دو مسابقه حاضر نشود به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد. همچنین جرائمی هم برای این تیم در نظر گرفته می‌شود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Javad deliri دوشنبه , ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۴۵

اگر مسابقات دوره ای برگزار شود و تیمی در یک بازی حاضر نشود که نتیجه قهرمانی به تفاضل گل مشخص میشود نتیجه چند چند اعلام میشودالبته در فوتسال