کد خبر : 56711
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 9:23
-

سازمان لیگ مسئول انتشار فهرست تیم ملی نیست

سازمان لیگ مسئول انتشار فهرست تیم ملی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شب گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب و یک روز مانده به برگزاری هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اسامی ۱۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتسال را برای اردوی تاجیکستان اعلام کرد! نکته جالب اینجا بود که محمد ناظم‌الشریعه به هیچ عنوان از این اتفاق مطلع نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شب گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب و یک روز مانده به برگزاری هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اسامی ۱۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتسال را برای اردوی تاجیکستان اعلام کرد!

نکته جالب اینجا بود که محمد ناظم‌الشریعه به هیچ عنوان از این اتفاق مطلع نبود تا شاهد ناهماهنگی بین روابط عمومی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باشیم.

جالب اینجا بود که در لید خبر منتشر شده توسط فدراسیون فوتبال نوشته شده: « سازمان لیگ فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان در تاجیکستان را منتشر کرد».

این در شرایطی است که طبق روال گذشته منتشر شدن فهرست تیم ملی به سازمان لیگ فوتسال هیچ ارتباطی ندارد و پیش از این هم سازمان لیگ مسئول انتشار اسامی بازیکنان تیم ملی نبوده است.

البته این نکته هم شایان ذکر است که چنین اشتباهات و ناهماهنگی‌هایی ممکن است در سیستم اداری پیش بیاید اما می‌شود هماهنگی بیشتری بین کمیته‌ها و نهادهای فدراسیون فوتبال باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.