کد خبر : 57441
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 21:27
-

کفاشیان: بعد از قهرمانی آسیا نوبت ارتقاء جایگاه جهانی تیم‌ملی است/ بخاطر تلاش‌های شما مسئول فوتسال آسیا شدم

کفاشیان: بعد از قهرمانی آسیا نوبت ارتقاء جایگاه جهانی تیم‌ملی است/ بخاطر تلاش‌های شما مسئول فوتسال آسیا شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان ظهر امروز با حضور در تمرین تیم‌ملی فوتسال ایران در جمع بازیکنان و کادر فنی اظهار داشت: ابتدا به همه شما خسته نباشید می‌گویم بابت اتمام لیگ که نتایج بسیار نزدیک و خوبی در آن رقم خورد که ماحصل تلاش شما بازیکنان بود. لیگ خوبی رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان ظهر امروز با حضور در تمرین تیم‌ملی فوتسال ایران در جمع بازیکنان و کادر فنی اظهار داشت: ابتدا به همه شما خسته نباشید می‌گویم بابت اتمام لیگ که نتایج بسیار نزدیک و خوبی در آن رقم خورد که ماحصل تلاش شما بازیکنان بود. لیگ خوبی رقم خورد و با سطح بالایی هم به پایان رسید.

وی با اشاره به اضافه شدن مربی جدید بدنساز تیم‌ملی گفت: از حضور آقای جلیل دوران ناراحت شدم چون با سخت‌گیری‌هایی که دارند پوست بازیکن را می‌کنند و خلاصه اینکه مراقب خودتان باشد. زمانی که در تیم‌ملی دوومیدانی حضور داشتیم بهترین شاگردان را ایشان داشتند چراکه یک مربی جدی، پرتلاش و خوبی هستند که برایشان در تیم‌ملی فوتسال هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که فوتسال ما یکی از بهترین‌های دنیاست متذکر شد: افتخار می‌کنم که در آسیا مسئول فوتسال شدم که این مهم به خاطر زحمات شما اتفاق افتاد و بخاطر تلاش های شما این مسئولیت به من داده شد.

وی افزود: روی فوتسال در سطح جهان حساب ویژه‌ای باز شده است. بارها گفته‌ام که رفته رفته در المپیک فوتسال جای فوتبال را خواهد گرفت. این کار را اول در سطح جوانان و نوجوانان انجام داده‌اند و رفته رفته فوتبال را حذف و فوتسال بزرگسالان را وارد المپیک خواهند کرد.

رئیس کمیته فوتسال AFC با اشاره به برنامه های کنفدراسیون آسیا در خصوص فوتسال نیز اذعان کرد: در سطح آسیا نیز فعال‌ترین تقویم، تقویم فوتسال است که رده‌های مختلف سنی در آن گنجانده شده است. ما باید برنامه‌ریزی کنیم، باید تلاش بیشتر کنیم و من امیدوار هستم با توانمندی که داریم از سد آسیا که عبور کردیم با حمایت ویژه در جام‌جهانی حتما بین سه تیم اول باشیم.

وی تاکید کرد: حتی به رده چهارم جام‌جهانی فکر هم نکنید، اولویت اول را بر قهرمانی بگذارید بعد از آن اگر نشد دومی و مقام سومی هم اگر خیلی خسته شدید به آن قناعت کنید. من این توانمندی را در شما می‌بینم. در جام‌جهانی تایلند ما می‌توانستیم که جزو سه تیم اول باشیم که با بدشانسی و بی‌دقتی این فرصت از دست رفت.

کفاشیان با ابراز امیدواری به درخشش دوباره ایران در آسیا و پس از آن در جام‌جهانی یادآور شد: من به توانمندی شما در کلمبیا مطمئن هستم. با همین مربیان داخلی و تلاش‌ها می‌توانیم کار ارزنده‌ای را شکل بدهیم. همه با هم باشیم و کارهای بزرگ انجام بدهیم. دوست دارم سایر مربیان هم بیایند و کمک کنند تا همه با هم باشیم و آسیایی را حفظ کنیم و جایگاه جهانی‌مان را ارتقاء ببخشیم.

BM7X8591

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌های سال آینده فوتسال فدراسیون گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی با آقای افتخاری کرده‌ایم. ایشان هم بدون حاشیه و سر و صدا زحمات زیادی می‌کشند تا استقلال فوتسال را حفظ کنند و جایگاه آن را ارتقاء دهند. امکانات خوبی را به ایشان می‌دهیم تا به نحو احسنت کارها انجام شوند، مخصوصا برای بچه‌های تیم‌ملی که افتخارآفرینی می‌کنند و کارهای بزرگ می‌کنند، بتوانیم امکانات بهتری را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده فدراسیون سهم عمده‌ای برای فوتسال در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: شاید در یکی دو سال گذشته به خاطر مشکلاتی که در فدراسیون و در شرایط مملکت بوده کمبودهایی بوده ولی در سال آینده سهم عمده‌ای را برای شما خواهیم داشت تا به موفقیت‌های لازم در فوتسال دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

فکر نکنم کسی دیگه از تیم ملی انتقاد کنه