کد خبر : 57921
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 - 12:27
-

آرزوی من قهرمانی تیم‌ملی شایسته ما در جام ملت‌های آسیا است/ تا پایان مسابقات هر گونه انتقاد از تیم‌ملی ممنوع

آرزوی من قهرمانی تیم‌ملی شایسته ما در جام ملت‌های آسیا است/ تا پایان مسابقات هر گونه انتقاد از تیم‌ملی ممنوع

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نفرات بسیار خوبی به تیم‌ملی دعوت شده‌اند، هم از جوانان و پدیده‌های لیگ دعوت شده و هم بازیکنان باتجربه‌ فوتسال ایران در جمع ملی‌پوشان هستند. در مجموع تیم خوب و کاملی در اختیار کادر فنی است و امیدوارم این تیم

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نفرات بسیار خوبی به تیم‌ملی دعوت شده‌اند، هم از جوانان و پدیده‌های لیگ دعوت شده و هم بازیکنان باتجربه‌ فوتسال ایران در جمع ملی‌پوشان هستند. در مجموع تیم خوب و کاملی در اختیار کادر فنی است و امیدوارم این تیم بتواند در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برسد.

وی افزود: کادر فنی بسیار خوبی نیز در تیم‌ملی ما سکاندار است از علی صانعی و ناظم‌الشریعه گرفته تا هاشم‌زاده و فراشی که اکثرشان خاطره قهرمانی شیرین مان در ازبکستان را هنوز به یاد دارند و با این دید مثبت به تیم‌ملی کمک خواهند کرد تا دوباره تاشکند سکوی اوج گیری مجدد فوتسال ایران شود.

سرمربی اسبق تیم‌ملی با بیان اینکه نیاز این روزهای تیم‌ملی تنها آرامش است، متذکر شد: جنس تیم‌ملی برای بازگرداندن قهرمانی آسیا که آرزو و البته حق فوتسال ایران است، جور است و در آستانه بازی‌ها تنها آرامش می‌خواهد که باید همه به هم به آن کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اگر تاکنون انتقادی کرده از سر دلسوزی بوده، تصریح کرد: به خاطر آرامش تیم‌ملی من همین جا اعلام می‌کنم تا پایان مسابقات آسیایی ازبکستان به هیچ عنوان از تیم‌ملی انتقادی نخواهم کرد و دوست دارم همه اهالی فوتسال نیز کمک کنند تا جام آسیایی دوباره به کشور بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

خجالت داره واقعا

نام ... جمعه , ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

از دوره بعدی المپیک قراره فوتبال از المپیک حذف بشه و بجاش فوتسال باشه این یعنی یک خبرخوب برای ایران
لطفا در سایتتون اطلاع رسانی کنید