کد خبر : 58772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 12:27
-

رای مدیرعامل باشگاه تاسیسات تغییر کرد/ انتقاد حلاجی از سکوت رئیس کمیته فوتسال

رای مدیرعامل باشگاه تاسیسات تغییر کرد/ انتقاد حلاجی از سکوت رئیس کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی در خصوص تصمیم مدیران عامل باشگاه‌ها مبنی بر شروع لیگ برتر فوتسال از ۲۴ مهرماه و تعطیلی ۹ ماهه لیگ اظهار داشت: تصمیمی که در آن روز گرفته شد بیشتر به خاطر مباحث مالی بود. هرچند که در همان موقع هم ما گفتیم که برای تاسیسات فرقی نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی در خصوص تصمیم مدیران عامل باشگاه‌ها مبنی بر شروع لیگ برتر فوتسال از ۲۴ مهرماه و تعطیلی ۹ ماهه لیگ اظهار داشت: تصمیمی که در آن روز گرفته شد بیشتر به خاطر مباحث مالی بود. هرچند که در همان موقع هم ما گفتیم که برای تاسیسات فرقی نمی‌کند چراکه باید در لیگ باشگاه‌های آسیا حاضر شویم.

وی ادامه داد: توقع ما این بود که رئیس کمیته فوتسال به عنوان تصمیم‌گیرنده در این مسئله ورود کند و خودش تصمیم نهایی را بگیرد اما وقتی این مسئله بر دوش مدیران عامل باشگاه‌ها گذاشته شد ما هم اعلام کردیم که تابع اکثریت خواهیم بود. وقتی من این مسئله را با کادر فنی و هیات‌مدیره باشگاه مطرح کردم آنها به شدت با این موضوع مخالفت کردند و من هم روز گذشته نامه‌ای به کمیته فوتسال ارسال کردم مبنی براینکه نام ما را از لیست موافقان آغاز لیگ پس از جام جهانی خارج کنند.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی تاکید کرد: در آن جلسه ۱۱ مدیرعامل حق رای داشتند چراکه اعلام کردند مشهد به علت سقوط به لیگ دسته اول در این نظرسنجی نمی‌تواند شرکت کند و کاشی‌نیلو هم حضور نداشت. در مجموع سه چهار مدیرعامل موافق بودند که لیگ قبل از جام جهانی آغاز شود.

حلاجی یادآور شد: ما از کمیته فوتسال انتظار داشتیم که در این مسئله تصمیم نهایی را بگیرد. اگر اولویت با تیم ملی است که قطعا این گونه خواهد بود باید تمامی مسائل را در نظر گرفت و برای موفقیت این تیم برنامه‌ریزی کرد. در هر صورت امیدوارم که بهترین تصمیم گرفته شود تا فوتسال ما لطمه نبیند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

تو عجب مدیر عاملی هستی که رای خودتم وتوو میکنی

نام ... چهارشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

پیشنهاد میشود مدیر عاملی تأسیسات را هم به وحید شمسایی واگذار شود ، مدیر عامل سرمربی بازیکن تیم تأسیسات

حسن جمعه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۱۲

چرا اسم این مدیران باشگاه آماتور رو که رای به چنین کاری دادن رو نمی نویسین تا همه بدونن چه داغونایی دارن ریاست باشگاه ها رو می کنن