کد خبر : 63369
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 17:02
-

کفاشیان: ایران باید محور اصلی فوتسال در آسیا باشد

کفاشیان: ایران باید محور اصلی فوتسال در آسیا باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از شما اعضای مجمع، هیات رئیسه و باشگاههای فوتسال بخاطر تلاش هایی که در این رشته صورت گرفت و در نهایت سه عنوان قهرمانی کسب شد، تشکر و قدردانی می کنم. به خانواده بزرگ فوتسال به خاطر کسب این افتخارات تبریک می گویم. با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از شما اعضای مجمع، هیات رئیسه و باشگاههای فوتسال بخاطر تلاش هایی که در این رشته صورت گرفت و در نهایت سه عنوان قهرمانی کسب شد، تشکر و قدردانی می کنم. به خانواده بزرگ فوتسال به خاطر کسب این افتخارات تبریک می گویم. با توجه به اینکه این رشته از اهمیت بالایی در آسیابرخوردار است معتقدم در جایگاه ویژه ای قرار گرفته ایم و باید برای هرچه بیشتر موفق شدن، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به اهمیت بالایی که در آسیا وجود دارد من به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا هستم. در کشورهای دیگر اهمیت چندانی به این رشته نمی دادند اما اکنون همه کشورها در حال رشد هستند و ما نباید از این قافله عقب بمانیم. ایران باید محور اصلی فوتسال در آسیا باشد.
وی گفت: بخاطر مدیریت در سازمان لیگ و هیات رئیسه فوتسال خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر گله مندی و بروز مشکل وجود نداشت . من به سازمان لیگ و هیات رئیسه فوتسال نمره قبولی می دهم چرا که کسب سه جام قهرمانی در یک سال،رتبه ۵ در دنیا، اول آسیا بودن و مستقل شدن این سازمان همانند سازمان لیگ برتر از بهترین عملکردهایی است که در طول سال گذشته به دست امد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ما باید در جام جهانی به فکر کسب مدال و مقام در شان ایران باشیم و مطمئنا با این انسجامی که بین خانواده فوتسال وجود دارد این اتفاق رخ خواهد داد. ضمن اینکه باید مرکز توسعه فوتسال در آسیا را در ایران تاسیس کنیم. پیشنهاد آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده و قرار است پس از اختصاص دادن بودجه، اقدامات لازم برای تاسیس این مرکز را انجام دهیم.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.