کد خبر : 65201
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 15:11
دسته‌بندی نشده
-

مدیرعامل مجتمع توریستی ماهان تندیس قم تقدیر شد

مدیرعامل مجتمع توریستی ماهان تندیس قم تقدیر شد
حسن عابدي با اهداء لوحي که به امضاء وزير ورزش و جوانان کشورمان رسيده است از اميرجلالي مدير عامل مجتمع توريستي تفريحي ماهان تنديس قم تقدير کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسن عابدی مدیر کل ورزش وجوانان استان قم با اهدا تقدیر نامه ای که به امضاء دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان رسیده است از امیرجلالی به عنوان زحمات و حمایت های مالی و معنوی ازتیم ها و نمایندگان  ورزشی استان که در لیگ های مختلف ورزشی کشور حضور دا رند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در این نشست حسن عابدی با جلالی دیدار و گفتگو کرد و پس از آن مدیر کل ورزش و جوانان استان قم لوح تقدیر وتشکر خود را از این خیر ورزش یار به خاطر حمایت هایش از تیم های مختلف ورزش استان،  به مدیر عامل مجتمع توریستی ایثار ماهان تندیس قم اهدا کرد.

حسن عابدی خطاب به مدیر عامل مجتمع توریستی ماهان تندیس  از نوع نگاه وی به عنوان اسپانسر بخش خصوصی در این زمینه که علاوه بر دیدگاه استانی، نگاهی ملی داشته و حمایت های خود را از تیم های مختلف ورزشی استان قم در طول سالیان گذشته دریغ نکرده است تقدیر و تشکر نمود و زحمات و حمایت های بی شائبه وی را شایسته قدردانی و سپاس دانست.

گفتنی است امیر جلالی مدیر عامل مجتمع توریستی تفریحی ماهان تندیس قم در مراسم تجلیل از خیرین ورزشیار کشورمان که در اواخر اسفند ماه ۱۳۹۴ از سوی وزارت ورزش وجوانان برگزار شد به عنوان یکی از خیرین شاخص ورزش یار استان قم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.