کد خبر : 65415
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 13:28
-

شمسایی:حسن زاده با صداقت و رفاقت از ما جدا شد/ جام جهانی باشگاه ها تاریخی ترین تورنمنتی است که فوتسال ما تجربه می‌کند

شمسایی:حسن زاده با صداقت و رفاقت از ما جدا شد/ جام جهانی باشگاه ها تاریخی ترین تورنمنتی است که فوتسال ما تجربه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تأسیسات دریایی اظهار داشت: از امروز تمریناتمان را با ۱۰ بازیکنی که تا الان قرارداد امضا کردیم شروع می‌کنیم. تا آخر هفته هم ۵،۶ بازیکن دیگر به تیم اضافه می‌شوند. وی در مورد اینکه آیا از بازیکنان جذب شده برای تأسیسات دریایی رضایت دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تأسیسات دریایی اظهار داشت: از امروز تمریناتمان را با ۱۰ بازیکنی که تا الان قرارداد امضا کردیم شروع می‌کنیم. تا آخر هفته هم ۵،۶ بازیکن دیگر به تیم اضافه می‌شوند.

وی در مورد اینکه آیا از بازیکنان جذب شده برای تأسیسات دریایی رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: من از هر کاری که می‌کنم راضی هستم. با توجه به افتخارات بی نظیری که سال گذشته کسب کردیم تصمیم گرفتیم امسال بازیکنانی را جذب کنیم که با تفکرات جدیدمان همسو باشند. خدا را شکر یک سری جوان جنگی جذب کردیم.

مربی – بازیکن تیم فوتبال تأسیسات دریایی در مورد اینکه آیا از علی اصغر حسن‌زاده بابت جدایی از این تیم ناراحت است، خاطرنشان کرد: چرا باید از حسن‌زاده ناراحت باشم؟ حسن‌زاده یک بازیکن حرفه‌ای است که با صداقت و رفاقت از ما جدا شد. پیشنهاد مالی مس سونگون از ما بیشتر بود و طبیعی بود که حسن‌زاده به این تیم برود.

شمسایی در خصوص وضعیت محمد کشاورز هم گفت: همه چیز را به خود کشاورز سپرده‌ام، او بازیکن بزرگی است. به خاطر همین همه چیز را به خودش سپردم. در مجموع تا یک هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش هم می‌خواهد فصل بعد بازی کند، خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم، بعد از عمل جراحی که داشتم ۲ ماه است تمرینات سختی دارم و در وضعیت بازی کردن قرار گرفتم.

مربی – بازیکن تأسیسات دریایی در مورد اینکه آیا محمود خوراکچی قرار است به کادر فنی این تیم اضافه شود، اظهار داشت: قرار است با همان کادر فنی سابق کارمان را آغاز کنیم، خوراکچی دوست و رفیق من است اما من خرافاتی هستم و با همین کادری که موفق شدم ادامه می‌دهم.

شمسایی در خصوص بودجه تأسیسات دریایی هم گفت:‌بودجه همان بودجه سال قبل است اما سعی داریم باتوجه به حضور در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان کمی بودجه را ارتقا بدهیم.

وی درباره حضور تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تصریح کرد: این مسابقات تاریخی ترین تورنمنتی است که فوتسال ما تجربه می‌کند. حضور تیم‌های مطرح دنیا و البته بازیکنان بزرگ برای ما بسیار مفید است. در این مسابقات بهترین تیم‌های فوتسال جهان جمع هستند که فارغ از هر نتیجه برای تأسیسات کلاس درس بزرگی است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد شرایط تیم ملی هم عنوان کرد: تیم ملی وضعیت خوبی دارد اما کمی از نظر بازی تدارکاتی دچار مشکل شده‌اند که امیدوارم این مشکل هم حل شود. البته خیلی امیدوارم که در جام جهانی قرعه خوبی به تیم ما بخورد.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

وحید شمسای منطورت از جنگی همون هله وهوله ها هستن دیگه هان؟؟؟!!!