کد خبر : 65856
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 12:04
-

ناظم‌الشریعه: وقتی کاری نکرده‌ایم، چه فرقی می‌کند با کدام تیم‌ها همگروه شده‌ایم؟/هیچ کدام از بازی های دوستانه درخواستی، عملی نشد

ناظم‌الشریعه: وقتی کاری نکرده‌ایم، چه فرقی می‌کند با کدام تیم‌ها همگروه شده‌ایم؟/هیچ کدام از بازی های دوستانه درخواستی، عملی نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره قرار گرفتن ایران با اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان در گروه شش جام جهانی، اظهار کرد: با سه تیم خوب و قدرتمند هم گروه شده‌ایم. مراکش قهرمان آفریقاست و اسپانیا هم در سال اخیر قهرمان اروپا شد و در گذشته هم قهرمان جهان شده است. آذربایجان هم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره قرار گرفتن ایران با اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان در گروه شش جام جهانی، اظهار کرد: با سه تیم خوب و قدرتمند هم گروه شده‌ایم. مراکش قهرمان آفریقاست و اسپانیا هم در سال اخیر قهرمان اروپا شد و در گذشته هم قهرمان جهان شده است. آذربایجان هم در جام ملت‌های اروپا با برخورد به روسیه در دور یک هشتم نهایی حذف شد و اخیرا چهار بازیکن برزیلی را جذب کرده است.
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ادامه داد: صحبت کردن درباره هم‌گروه‌های ایران اظهر من الشمس است. اصلا ما کاری به نام تیم‌ها نداریم. باید ببینیم که ما چه کار کرده‌ایم؟ باید فکری به حال خودمان کنیم. وقتی هیچ کاری نکرده‌ایم چه فرقی می‌کند با کدام تیم هم گروه شویم؟
او با بیان اینکه تا به حال هیچ حمایتی از تیم ملی فوتسال صورت نگرفته افزود: آقای غلام پیروانی حرف خوبی را می‌زند. او می‌گوید وقتی شخمی نزده‌اید و بذری نکاشته اید، چه چیزی را می‌خواهید برداشت کنید؟ در جلسه‌ای که با جهانگیری و وزیر ورزش داشتیم اعلام کردیم هیچ چیز برای خودمان نمی‌خواهیم بلکه حالا که توقع مردم بالا رفته، امکانات محدودی را برای تیم ملی فراهم کنید.
وی ادامه داد: برای تیمی که به جام جهانی رفته و مسابقات مهمی در پیش دارد امکاناتی مانند بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی نیاز است. تیم ایران توانایی حضور در جمع ۴ تیم برتر را دارد و نباید کاری کنیم که بعدها حسرت آن را بخوریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: مردم شرایط فوتسال را می‌دانند و از طرفی تفاوت تیم ایران با آسیا کاملا مشخص شده است. طبق آمار ۲۰ میلیون نفر فوتسال بازی می‌کنند و باید این موضوعات را هم در نظر داشته باشیم.
ناظم‌الشریعه برنامه شروع لیگ‌برتر فوتسال را هم نامناسب دانست و گفت: از برنامه لیگ برتر هم ناراضی هستم. به هیات رئیسه سازمان لیگ هم گفتم که این برنامه مناسب ما نیست. اگر کاری نکنند در جام جهانی به مشکل می‌خوریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: من برنامه خودم را دادم و درخواست بازی با ایتالیا، اسپانیا، و برزیل را کرده بودم، اما هیچ کدام فراهم نشده است.
او درباره غیبت نمایندگان ایران در قرعه‌کشی جام‌جهانی هم گفت: طبق عرف، قرار بود من و یکی از اعضای کمیته فوتسال برویم اما پیشنهاد من این بود که آقای صانعی و ترابیان بروند اما ویزای آنها آماده نشد. می‌ترسم ویزای تیم‌ملی هم برای حضور در جام‌جهانی فراهم نشود.
منبع: ایسنا، ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

ناظم بالابی رسیدی تیم ملی بسه

مطلع جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

آقای ناظم وقتی دوست داری از صفر تا صد کارهای تیم های ملی رو خودت انجام بدی معلومه هیچکس بهت کمک نمیکنه ? استعداد یاب – درخواست برای سرمربیگری تیمهای جوانان و امید – سرمربی بزرگسالان -پیگیری اردو – لباس -بازی دوستانه و ….. شما از ترستون حتی اجازه نمیدید برا تیم ملی سرپرست انتخاب بشه تا بعضی از این کارهارو انجام بده
به هر حال وقتی دوست داری همه کارو خودت انجام بدی بابت روبراه نشدن کارهای تیم ملی هم توقعی نباید داشته باشی
ضمن اینکه انتخاب شما با لابی رو هم قبول دارم