کد خبر : 66590
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 - 9:29
-

اصغری مقدم: برای بدنسازی به اردو می رویم/۸۰ درصد بازیکنان را حفظ کرده ایم

اصغری مقدم: برای بدنسازی به اردو می رویم/۸۰ درصد بازیکنان را حفظ کرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم مربی بازیکن دبیری تبریز گفت: انشالله از فردا تمرینات تیم برای حضور قدرتمند در لیگ آغاز می شود و از اوایل هفته آینده برای برگزاری دوران بدنسازی راهی اردو خواهیم شد. وی در مورد بازیکنان جذب شده تیم گفت: در وهله اول هدف ما حفظ اسکلت اصلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم مربی بازیکن دبیری تبریز گفت: انشالله از فردا تمرینات تیم برای حضور قدرتمند در لیگ آغاز می شود و از اوایل هفته آینده برای برگزاری دوران بدنسازی راهی اردو خواهیم شد.

وی در مورد بازیکنان جذب شده تیم گفت: در وهله اول هدف ما حفظ اسکلت اصلی تیم بود که توانستیم ۸۰درصد بازیکنان فصل پیش را حفظ کنیم و بهروز جعفری،حمید احمدی و نادر حنیفی را به تیم اضافه کردیم و انشالله در روزهای آینده یکی،دو بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه خواهد شد.

اصغری مقدم در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: با گرتو دروازبان فصل گذشته خود تمدید قرارداد کرده ایم و در روزهای آینده یک بازیکن خارجی دیگر نیز به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی همچنین در مورد اضافه شدن فرد جدید به کادرفنی گفت:در تلاش هستیم به جای علی خسروی که از جمع ما جدا شده است یک  نفر به کادر فنی اضافه کنیم که در این مورد جلسه ای با مسیولین باشگاه برگزار خواهیم کرد و همچنین احتمال دارد مانند سال گذشته کارلوس بدنساز برزیلی نیز به جمع ما خواهد پیوست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزى یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

تو فقط حرف میزنى آخرش هم پول بچه هاى تبریز رو میدى غریبه ها میخورن و خودت هم از شهر فرار میکنى بعدش هم تیم رو هشتم تحویل میدى!!