کد خبر : 67524
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 10:38
دسته‌بندی نشده
-

کردی از السد قطر استعفاء کرد/ بازیکنان ایرانی سوار پرواز دوحه نشدند!

کردی از السد قطر استعفاء کرد/ بازیکنان ایرانی سوار پرواز دوحه نشدند!
سرمربي ايراني تيم فوتسال السد قطر به طور رسمي از اين تيم استعفاء كرده و از هدايت اين تيم كناره‌گيري كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که قرار بود بازیکنان ایرانی برای شرکت در تمرینات السد، هفته گذشته راهی دوحه شوند به دلیل برآورده نشدن خواسته‌های رضا کردی در خصوص تامین شرایط این بازیکنان از سوی مسئولان باشگاه السد، وی از این باشگاه استعفاء و رسما از هدایت انابی‌پوشان کناره‌گیری کرد.

گفته می‌شود ناراحتی کردی از زمانی شروع می‌شود که در آخرین لحظات متوجه می‌شود برخلاف تعهدات صورت گرفته به جای هتل ۴ستاره، یک سوئیت نامطلوب برای اسکان دو بازیکن و یک مربی ایرانی موردنظرش تهیه دیده شده است که بلافاصله در تماس با این بازیکنان حاضر در فرودگاه از آنها می‌خواهد که سوار پرواز دوحه نشده و تا مهیا شدن شرایط در ایران باقی بمانند.

نتیجه مذاکرات مجدد کردی با مسئولان السد و اصرار وی بر استفاده از بازیکنان ایرانی با شرایط از قبل صحبت شده و تلاش مدیران این باشگاه برای نگه داشتن کردی با شرایط موجود، در نهایت به اینجا می‌رسد که سرمربی ایرانی السد رسما از این تیم جدا شده و به الاهلی باشگاه سابق خود بازمی‌گردد.

گفتنی است این تصمیم رضا کردی جدای از حفظ حرمت بازیکنان ایرانی، به دلیل عدم مجوز فیفا برای استفاده از بازیکنان برزیلی دوملیتی این تیم همچون عمرو و رودریگو به نوعی حفظ اعتبار کاری وی نیز تلقی می‌شود که درستی تصمیم او را بیش از پیش تایید می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی چهارشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

ایواله.بایدمنزلت مربی وبازیکنان ایرانی مثل علی ابراهیمی که دراخلاق ومرام بی نظیراست حفظ شودتاتیمهای عربی بدانند درکنارپول که حق بازیکن ومربی است رفتارواحترام درخور الزامیست.