کد خبر : 68695
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1395 - 13:34
-

رحمانی: با هیچ گزینه ای جز حیدریان مذاکره نکردیم/ صحبت‌های شمسایی مبهم است!

رحمانی: با هیچ گزینه ای جز حیدریان مذاکره نکردیم/ صحبت‌های شمسایی مبهم است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ،باشگاه یاسین قم محمدرضا حیدریان را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ برتر فوتسال معرفی کرد اما انتشار اسامی گزینه‌های سرمربی گری پیش از انتخاب حیدریان، انتقادهایی را به همراه داشت. علی رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به این انتقادها اظهار کرد: ما هیچ گاه اسامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ،باشگاه یاسین قم محمدرضا حیدریان را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ برتر فوتسال معرفی کرد اما انتشار اسامی گزینه‌های سرمربی گری پیش از انتخاب حیدریان، انتقادهایی را به همراه داشت.
علی رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به این انتقادها اظهار کرد: ما هیچ گاه اسامی نامزدهای سرمربی گری را اعلام نکردیم. برخی رسانه ها گمانه زنی هایی کرده بودند و برخی خبرنگاران با من تماس می گرفتند و می پرسیدند با چه مربیانی مذاکره کرده‌ایم اما نمی‌توانستم بگویم. خودشان اسم بردند و پرسیدند که شمسایی و خوراکچی جزو گزینه ها هستند و من گفتم این ها گزینه های خوبی هستند و چنانچه با حیدریان به توافق نرسیم، با آن ها مذاکره می‌کنیم.
وی افزود: متاسفانه خبرهایی منتشر شد و گفتند ما با گزینه هایی مثل امیر شمسایی مذاکره کرده‌ایم. ابهامی که در خبرها بوده باعث این برداشت شده است. اما باشگاه جز با رضا حیدریان که گزینه اول کمیته فنی بود، هیچ مذاکره‌ای با سایرین نداشت. با این حال اگر این ابهامات باعث ناراحتی آقای شمسایی شده، از او عذرخواهی می کنیم. همه گزینه ها جزو مربیان بزرگ فوتسال ایران بودند و امیدوارم در آینده بتوانیم با آن ها همکاری داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه یاسین قم همچنین با اشاره به صحبت های امیر شمسایی، گفت: اینکه او گفته فوتسال قم مدیریت ندارد، مبهم است. نمی‌دانیم منظورش مدیران استانی بوده یا باشگاه یاسین و یا مسئولان سابق. هر برداشتی می توان از این جمله کرد. بنده افتخار آشنایی با امیر شمسایی را ندارم اما به وحید شمسایی و خانواده‌اش ارادت قلبی داشته و دارم.
رحمانی همچنین از آغاز تمرینات تیم همزمان با عید فطر خبر داد و به ایسنا گفت: تمرینات تیم شروع شده و در بستن قرارداد هم اولویت با بازیکنان سابق است. همچنین تعدادی بازیکن را برای ارزیابی دعوت می کنیم که در فینال جام رمضان قم انتخاب شدند. یکی دو بازیکن لیگ برتری هم مدنظرمان است. همچنین پرونده انتقال اولادقباد هم بازمانده است. او قرارداد سه ساله با ما داشت اما با شهرداری ساوه تمرین می‌کند. از نظر ما اولادقباد تخلف کرده و هر چه سریع تر باید وضعیتش را مشخص کند.
وی در پاسخ به این پرسش که دستیاران حیدریان مشخص شده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: حیدریان، دستیارانش را خودش انتخاب کرده و قرار است به ما اعلام کند. اما قرار بود دکتر باقری با انتخاب ما به عنوان بدنساز در کنار تیم باشد و ما منتظر جواب این مربی هستیم. اما متاسفانه امروز شنیدیم با شهرداری ساوه همکاری خواهند کرد. ایشان عضو کمیته فنی ما نیز هست و اگر در تیم دیگری و یا یاسین، پست بگیرد از کمیته فنی، خارج خواهد شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

علی رحمانی با ادب ترین مدیر کشوره
هیچ وقت بی احترامی به کسی نکرده تا حالا
شاید تجربه کم داشته باشه ولی حاشیه براش نسازید موفق میشه