کد خبر : 70247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 10:54
-

استعدادیابی سرمربی تیم ملی در مسابقات دختران نوجوان فوتسال

استعدادیابی سرمربی تیم ملی در مسابقات دختران نوجوان فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مرحله دوم نخستین دوره مسابقات نوجوانان فوتسال بانوان فصل ۹۵-۹۴ در دانشگاه خواجه نصیر و به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است. مرحله دوم نخستین دوره مسابقات نوجوانان فوتسال بانوان قرار بود با حضور ۱۵ تیم برگزار شود که در نهایت ۱۲ تیم در این دوره از بازیها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مرحله دوم نخستین دوره مسابقات نوجوانان فوتسال بانوان فصل ۹۵-۹۴ در دانشگاه خواجه نصیر و به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است.
مرحله دوم نخستین دوره مسابقات نوجوانان فوتسال بانوان قرار بود با حضور ۱۵ تیم برگزار شود که در نهایت ۱۲ تیم در این دوره از بازیها حضور یافتنند. این رقابتها از روز ۲۶ تیر ماه در دانشگاه خواجه نصیر در حال برگزاری است.
شهرزاد نصیری-مسئول برگزاری این دوره از بازیها گفت: مسابقات در دو گروه در حال برگزاری است و ۴ تیم از هر گروه صعود می کنند. سپس ۸ تیم به صورت لیگ برتر نوجوانان به رقابت می پردازند و بازیهای دور نهایی تیم های سقوط کننده به لیگ یک نوجوانان سقوط می کنند.
گفتنی است؛ سرپرست فنی این دوره از بازیها بر عهده شکوفه مهینی است.
لازم به ذکر است، شهناز یاری-سرمربی تیم ملی جوانان بانوان این بازیها را از نزدیک تماشا می کند تا بازیکنان مستعد در این دوره از پیکارها را زیر نظر داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.