کد خبر : 70786
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 11:50
-

شمسایی:حیف است تیم ریشه دار منصوری در لیگ نباشد / تنها جای خالی تیم را با یک بازیکن تاثیر گذار پر خواهیم کرد

شمسایی:حیف است تیم ریشه دار منصوری در لیگ نباشد / تنها جای خالی تیم را با یک بازیکن تاثیر گذار پر خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا و حذف ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی برابر ناگویای ژاپن گفت: بازی به پنالتی کشید و متاسفانه نتوانستیم در ضربات پنالتی موفق عمل کنیم و شکست خوردیم. وی با بیان اینکه نباید به گذشته نگاه کنیم، افزود: روزهای خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا و حذف ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی برابر ناگویای ژاپن گفت: بازی به پنالتی کشید و متاسفانه نتوانستیم در ضربات پنالتی موفق عمل کنیم و شکست خوردیم.
وی با بیان اینکه نباید به گذشته نگاه کنیم، افزود: روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم؛ در گذشته همواره در بازی ها موفق بودم و شکست برابر ناگویا باعث شد تا از آن درس بگیرم و به آینده توجه بیشتری داشته باشم.
سرمربی تاسیسات دریایی در پاسخ به سوالی درباره استعفای شفاهی اش از سمت خود در هدایت این تیم، توضیح داد: چند روزی نتوانستم از نظر فکری و روحی با خودم کنار بیایم و خواستم تا با استعفا دست مسئولین باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارم.
شمسایی ادامه داد: هیات مدیره باشگاه تاسیسات دریایی با استعفای من موافقت نکرد و روز یکشنبه نیز با مدیرعامل نشستی داشتم و قرار شد که از بر سر تمرین حاضر شوم.
وی تاکید کرد که به این باشگاه تعهد دارد و کناره گیری از سمتش اقدامی غیر حرفه ای بوده است.
سرمربی تاسیسات دریایی درباره تغییر در کادر فنی این تیم گفت: قرار نیست کادرفنی تیم را تغییر دهیم.
شمسایی درباره جذب بازیکن جدید ایرانی یا خارجی در تیم تاسیسات دریایی نیز گفت: ما یک جای خالی در تیم داریم و اگر خدا بخواهد و شرایط اجازه دهد، این جای خالی را با یک بازیکن تاثیر گذار پر خواهیم کرد.
وی درباره کنار گیری تیم شهید منصوری قرچک از رقابت های لیگ فوتسال اظهار داشت: ما نمی توانیم خود را به جای مسئولین این تیم بگذاریم؛ شهید منصوری از تیم های ریشه دار فوتسال است که سابقه کسب مقام دومی آسیا را دارد.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: باید به مهندس منصوری خسته نباشید بگوییم؛ حیف است که این تیم از لیگ کناره گیری کند. با این حال صلاح کار را مسئولین این تیم می دانند هرچند که به عنوان بازیکنی که در سالن شهید منصوری قرچک بازی کرده ام، می دانم که هنگام مسابقات چه شور و اشتیاق بالایی در این سالن حاکم است.
ملی پوش اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتسال جهت حضور در جام جهانی کلمبیا ،گفت: آرزوی موفقیت برای مجموعه تیم ملی را دارم و امیدوار هستم سختی روزهای اخیر من را بازیکنان و کادرفنی این تیم در جام جهانی تجربه نکنند.
منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

استعفاى شفاهى یعنى کشک یعنى همون فیلم هاى همیشگى وحید شمسایى !!

نیروگاه دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

وحید شمسایی هر کاری هم بکنی نمیتونی حذف شدن از آسیا رو پاک کنی خیلی گاف بزرگی دادی!!!!

نام... دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

علی رهنما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قرچكى دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

تو نمیخواد در مورد منصورى إظهار نظر کنى خودت خیلى به منصورى ضربه زدى حالا بهتره نظر ندى

Am دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

به امید پیروزی و موفقیت آقا وحید و دوستانش به کوری چشم دشمنانشون…..