کد خبر : 71191
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 14:09
-

علاسوند:به دلیل عدم تمرین کافی قوای جسمانی بازیکنانم تحلیل رفت/ در باشگاه حفاری به چیزی جز موفقیت فکر نمی کنیم

علاسوند:به دلیل عدم تمرین کافی قوای جسمانی بازیکنانم تحلیل رفت/ در باشگاه حفاری به چیزی جز موفقیت فکر نمی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی شرکت ملی حفاری خوزستان از کسب ۳ امتیاز در نخستین بازی فصل ابراز رضایت کرد. کیاوش علاسوند درخصوص شرایط بازی تیمش مقابل شهروند ساری گفت: بازی افتتاحیه بازی خوبی بود و شرایط مناسبی را در بازی شاهد بودیم. حضور تماشاگران پرتعداد بر جذابیت های بازی افزود و انگیزه بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی شرکت ملی حفاری خوزستان از کسب ۳ امتیاز در نخستین بازی فصل ابراز رضایت کرد.

کیاوش علاسوند درخصوص شرایط بازی تیمش مقابل شهروند ساری گفت: بازی افتتاحیه بازی خوبی بود و شرایط مناسبی را در بازی شاهد بودیم. حضور تماشاگران پرتعداد بر جذابیت های بازی افزود و انگیزه بازیکنان ما را بیشتر کرد. با اینکه هردو تیم شرایط بدنی مناسبی نداشتند اما بازی قابل قبولی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: ابتدای بازی غافلگیر شدیم و شهروند نیز مسابقه را خوب شروع کرد و موفق به زدن گل شد. اما پس از آن تلاش مضاعفی ازخود نشان دادیم و بازیکنانم هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی خوب کار کردند و در پایان نیمه اول ۳ بر یک پیروز شدیم. در نیمه دوم نیز بازی را خوب شروع کردیم اما با توجه به نبود زمان کافی برای کارهای بدنی و عدم حضور فرهاد توکلی و احمد ملاعلی در تمرینات که در بازی های آسیایی حضور داشتند، تیممان از لحاظ قوای جسمانی تحلیل رفت و در اواخر نیمه دوم تحت فشار قرار گرفتیم. بنظرم توپ و میدان بیشتر در اختیار ما بود اما شهروند نیز تیم خوب و قابل احترامی بود.

سرمربی حفاری در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در دقایق پایانی از نظر قوای جسمانی تحلیل رفت، اذعان کرد: در حدود ۱۲ روز تمرین کردیم و طبیعتا نمیتوانستیم کار خاصی انجام دهیم. فقط توانستیم بدن های بازیکنانمان را از خواب بیدار کنیم و نقطه ضعف تیم نیز همین مسئله بوده است. طبیعتا نتوانستیم تمرینات را به شکلی کامل انجام دهیم و به همین دلیل تیممان از لحاظ قوای جسمانی تحلیل رفت و سبب شد فرصت های خوبی برای شهروند ساری بوجود آید که با خوش شانسی ما، این موقعیت ها تبدیل به گل نشدند. مطمئنا با تمرینات بیشتر این مورد نیز برطرف خواهد شد.

علاسوند درمورد شرایط حفاری در ادامه لیگ اظهار داشت: برنامه ریزی ما بصورت بازی به بازی است. تمام سعی و تلاشمان اینست که پله به پله و رو به جلو حرکت کنیم و شرایط آن بازی را درنظر حواهیم گرفت. در باشگاه حفاری به چیزی جز موفقیت فکر نمی کنیم.

وی داوری این دیدار را خوب توصیف کرد و گفت: داوری قابل قبولی را شاهد بودیم و تصمیمات آنها در نتیجه تاثیرگذار نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

موفق باشید آقای علاسوندو تیم حفاری

نام ... یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

ماشالاا…به علیرضابهلولی امیدوارم ازحفاری ب تیم ملی برسی…به امیدموفقییتت دراون روز