کد خبر : 72424
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 13:33
-

ناظم الشریعه:آمادگی بازیکنان تیم ملی بد نیست/ افتخاری گفت در فوتسال می‌ماند

ناظم الشریعه:آمادگی بازیکنان تیم ملی بد نیست/ افتخاری گفت در فوتسال می‌ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی فوتسال گفت: به صورت کلی شرایط اردو و آمادگی بازیکنان بد نیست. به هر حال لیگ هنوز جا نیفتاده است و نمی‌شود در اینباره به صورت کامل صحبت کرد ولی با توجه به اینکه ملی پوشان هر از گاهی تمرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی فوتسال گفت: به صورت کلی شرایط اردو و آمادگی بازیکنان بد نیست. به هر حال لیگ هنوز جا نیفتاده است و نمی‌شود در اینباره به صورت کامل صحبت کرد ولی با توجه به اینکه ملی پوشان هر از گاهی تمرین داشته‌اند، شرایط آنها بد نیست.

وی درباره بازیکنان دعوت شده به این اردو خاطرنشان کرد: در کنار تمام بازیکنان لیگ، ما تقریبا ۲۵ بازیکنی که در این چند سال به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند را زیرنظر داریم و سعی می‌کنیم بر همان اساس لیست خود را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه امروز اردوی کوتاه مدت تیم ملی تعطیل خواهد شد، یادآور شد: تا شروع تورنمنت تایلند اردوی دیگری نداریم. طبق برنامه در تایلند سه بازی انجام خواهیم داد و سپس به ایران بر می‌گردیم. هفتم و هشتم شهریور در مشهد دو بازی با ازبکستان برگزار می‌کنیم و بعد از آن عازم کلمبیا خواهیم شد.

ناظم الشریعه در پایان درباره انتخاب سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال هم گفت: ما روز گذشته با آقای افتخاری جلسه داشتیم و ایشان حتی در تمرین تیم ملی هم حضور یافت. آقای افتخاری اعلام کرد که در کمیته فوتسال می‌ماند و به صورت همزمان در استقلال کار می‌کند. به هر حال در تجربه وی در فوتبال هیچ حرفی نیست و خودشان بهتر از هرکس دیگر می‌تواند در این خصوص تصمیم گیری کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

وفایی رو چرا اخه

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

قرار بود فرهاد توکلى و قدرت بهادرى دیگه دعوت نشن عجب رو حرفت بودى اقاى سر مربى خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ