کد خبر : 73190
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 13:37
-

استقرار تیم‌ملی ایران در هتل اسلامی المیراث بانکوک/ پیش‌بینی غذای ایرانی برای تیم‌ملی

استقرار تیم‌ملی ایران در هتل اسلامی المیراث بانکوک/ پیش‌بینی غذای ایرانی برای تیم‌ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی کشورمان بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر به مدت یک هفته عازم تورنمنت چهارجانبه تایلند خواهد شد تا برابر تیم‌های تایلند، ژاپن و قزاقستان به میدان برود. ابوالفضل خدابنده‌لو معاون برگزاری تورنمنت تایلند در این خصوص به Fut5al گفت: برای پذیرایی از تیم‌ملی، هتل اسلامی المیراث

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی کشورمان بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر به مدت یک هفته عازم تورنمنت چهارجانبه تایلند خواهد شد تا برابر تیم‌های تایلند، ژاپن و قزاقستان به میدان برود.

ابوالفضل خدابنده‌لو معاون برگزاری تورنمنت تایلند در این خصوص به Fut5al گفت: برای پذیرایی از تیم‌ملی، هتل اسلامی المیراث در منطقه مسلمان نشین بانکوک را پیش‌بینی کرده‌ایم که غذاهای حلال داشته و برای ذائقه بازیکنان ایرانی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: در هتل محل استقرار ایران، قزاقستان نیز حضور خواهد داشت که نزدیکی به سالن و امکانات مجهز این هتل، از ویژگی‌های بسیار خوب محل اسکان ایرانی‌ها خواهد بود.

khodabandelo

مدیر ایرانی تایلند در خصوص سالن محل برگزاری مسابقات نیز خاطرنشان کرد: بازی‌ها در همان سالن برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که تاسیسات در آن بازی کرد  برگزار خواهد شد که حدود ۱۴هزار صندلی برای تماشاگر دارد و ما پیش‌بینی می‌کنیم برای دیدار ایران و تایلند، همین تعداد یا بیشتر تماشاگر در سالن حضور پیدا کند.

خدابنده‌لو متذکر شد: در این تورنمنت تمام تیم‌ها با بازیکنان اصلی خود به میدان می‌آیند که سطح آن را به شدت بالا خواهد برد و به نوعی نیز رونمایی از تیم‌ملی تایلند با حضور سرمربی جدید ژاپنی خود است.

گفتنی است تیم ملی ایران بامداد چهارشنبه تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.