کد خبر : 73613
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 1:14
-

واکنش آقای گل فوتسال جهان به ناکامی در المپیک

واکنش آقای گل فوتسال جهان به ناکامی در المپیک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اتفاقاتی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو رخ داد، باعث واکنش ورشکاران و قهرمانان بزرگ این مرزوبوم شد. داورانی که حق بهداد سلیمی را خوردند و شکست‌هایی که برای حمید سوریان و کشتی فرنگی ما رقم خورد. وحید شمسایی در یادداشتی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد. متن این یادداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اتفاقاتی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو رخ داد، باعث واکنش ورشکاران و قهرمانان بزرگ این مرزوبوم شد. داورانی که حق بهداد سلیمی را خوردند و شکست‌هایی که برای حمید سوریان و کشتی فرنگی ما رقم خورد.

وحید شمسایی در یادداشتی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد. متن این یادداشت را در زیر می‌خوانیم:

«درود و شرف بر تمام اشک‌هایی که پس از شکست در آوردگاه بزرگ المپیک ریخته شد! تمام قطره‌هایی که دل مردم و هواداران را به‌درد آورد؛ چراکه این اشک‌ها نه به خاطر شکست و نه به خاطر از دست دادن مدال بود، بلکه فقط و فقط به خاطر ظلمی بود که از سوی داوران اتفاق افتاد! بهداد جان! همه ما می‌دانیم که تو تمام تلاشت را برای موفقیت در میدان بزرگ المپیک کردی، همه می‌دانیم ماه‌ها با درد و رنج زیاد برای به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ ایران تلاش کردی، فکر همه چیر را هم کرده بودی، اما امان از هیأت ژوری! مرد آهنین ایران سرت را بالا بگیرد.

آوردگاه بزرگ المپیک امسال روی خوش خود را به ما نشان نداد،‌اما می‌دانیم که سوریان‌ها، نوروزی‌ها و بناها عرق‌های زیادی بر روی تشک کشتی ریختند، اما چه می‌شود کرد که این چرخ گردون بالا و پایین‌های زیادی دارد، روزی شما را به قله موفقیت می‌رساند و روزی هم شما را با شکست روبرو می‌کند. حمیدجان! فراموش نمی‌کنیم که با مدال‌هایت چندین و چند بار باعث خوشحالی ما شدی. محمد بنا! فراموش نمی‌کنیم که در لندن با سالتوی زیبای نوروزی خنده را بر روی لب‌های تمام ایرانیان نشاندی. اما این ورزش بالا و پایین زیادی دارد، ای قهرمانان سرتان را بالا بگیرید که باعث افتخار ایران هستید؛ چه زمانی که ببازید و چه زمانی که مدال بگیرید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۲۴

آخی چقدر احساسی ……تو که اصلا حق خوری و زدوبند بلدنیستی دست بردار سیا باز مثلا که چی تو هستی