کد خبر : 79185
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 14:46
-

دبیری:در باد غرور کسب عنوان سومی جام جهانی بخوابیم، قطعا در دوره بعد نتیجه نخواهیم گرفت

دبیری:در باد غرور کسب عنوان سومی جام جهانی بخوابیم، قطعا در دوره بعد نتیجه نخواهیم گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از هفته آینده آغاز می‌شود و تیم دبیری تبریز برای کسب پیروزی به مصاف تیم مقاومت البرز به مصاف حریف خود می‌رود. وی گفت: تیم دبیری در زمان تعطیلات لیگ برتر فوتسال کشور تمرینات منظمی را سپری کرده و برای ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از هفته آینده آغاز می‌شود و تیم دبیری تبریز برای کسب پیروزی به مصاف تیم مقاومت البرز به مصاف حریف خود می‌رود.

وی گفت: تیم دبیری در زمان تعطیلات لیگ برتر فوتسال کشور تمرینات منظمی را سپری کرده و برای ادامه لیگ برتر مهیا شده است.

دبیری گفت: ما در ۴ هفته اول مسابقات بازی‌های سختی را پیش‌رو داشته و با ۴ مدعی قهرمانی مسابقات بازی کردیم، اما این دلیلی نمی‌شود که سایر تیم‌ها را دست‌کم بگیریم و قطعا با تمام قوا برابر حریفان خود ظاهر خواهیم شد.

وی تاکید کرد: لیگ برتر باید زمینه‌ساز قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در دوره بعدی جام جهانی فوتسال باشد و کمیته فوتسال باید برنامه‌هایی برای پویایی بیشتر این مسابقات در نظر داشته و ارتقا سطح کیفی مسابقات را مد نظر داشته باشد.

قائم مقام باشگاه دبیری گفت: اگر در باد غرور کسب عنوان سومی جام جهانی بخوابیم، قطعا در دوره بعد نتیجه نخواهیم گرفت و از همین امروز باید هدف فوتسال ایران کسب نخستین مقام قهرمانی در ورزش‌های تیمی باشد و فوتسال ایران توانایی و پتانسیل کسب این عنوان را دارد و با برنامه‌ریزی و وفاق و اتحاد در بین جامعه فوتسال کشور این مهم دست‌یافتنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.