کد خبر : 81263
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 - 15:19
دسته‌بندی نشده
-

گرد و خاک نقش جهان به پیروزی رسید!

گرد و خاک نقش جهان به پیروزی رسید!
حاشیه نگاری پایگاه خبری فوتسال ایران از بازی گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور،امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان گیتی پسند اصفهان میزبان تیم دانشگاه آزاد بود.
در مراسم پیش از این بازی نکته ای که همگان را شگفت زده کرد، خاکی بودن عوامل هیئت فوتبال اصفهان و دیگر عوامل برگزار کننده بازی بود. آن ها پیش از بازی برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان رفته و گرفتار طوفان و گرد و خاک شده بودند.
صدا و سیمای مرکز اصفهان که پیش تر وعده ی پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتسال را داده بود تمرکز خود را برای مراسم افتاحیه ورزشگاه نقش جهان گذاشت و بازی گیتی پسند و دانشگاه آزاد پخش نشد.
قبل از شروع بازی کادر گیتی پسند با دسته گل به استقبال نیمکت دانشگاه آزاد رفته و با حسین شمس فردی که سال ها در اصفهان خوش درخشید خوش و بشی صمیمانه کردند.
در بین تماشاگران این دیدار سه بازیکن مهم گیتی پسند یعنی محمد کشاورز، احمد اسماعیل پور و مورنو به چشم می خوردند که بازی را از روی سکوها نظاره گر بودند.
بازی راس ساعت ١٧ با سوت پژمان رضایی آغاز شد .
در دقایق ابتدایی بازی دانشگاه آزاد دست به کار عجیبی زد و به سیستم پاور پلی روی آورد اما نتیجه ای به همراه نداشت زیرا در دقیقه ٧ بازی با اشتباه خط دفاعی دانشگاه آزاد خطایی بر روی مهران عالقیدر صورت گرفت که داور نقطه پنالتی را نشان و مهدی جاوید پشت توپ قرار گرفت. جاوید در اولین ضربه پنالتی توپ را به سینه گلر دانشگاه زد که گلر دفع ناقصی انجام داد و مجدد توپ به روی پای جاوید برگشت و گل شد.
در ادامه دو تیم بسیار هجومی بازی کردند و هر دو حملات خوبی را داشتند اما گیتی پسند از لحاظ دقت عملکرد بهتری داشت به شکلی که در یکی از حملات گیتی پسند علی محمودی بازیکن دانشگاه آزاد با یک بی دقتی توپ را وارد دروازه ی خودی کرد و گل دوم به نام گیتی ثبت شد.
در ادامه دانشگاه ازاد مجدد به فشار بر روی دروازه گیتی پسند پرداخت که حمله و ضد حملاتی زیادی اتفاق افتاد. مهم ترین صحنه در این دقایق شوتی بود که مهدی جاوید به سمت گل خالی دانشگاه ازاد فرستاد اما گل نشد .
بعد از این صحنه در حمله ای سریع بازیکنان گیتی پسند توانستند با یک کار گروهی زیبا خط دفاع دانشگاه آزاد را جا بگذارند و در نهایت با ضربه آخر علی عابدین به سومین گل خود دست پیدا کنند.
پس از شروع مجدد بازی بلافاصله دانشگاه دست به حمله زد و محمد کشانی توانست با استفاده از شلوغی محوطه جریمه دروازه سپهر محمدی گل اول دانشگاه آزاد را به ثمر برساند.
در ادامه بازی چندین خطا صورت گرفت که با اعتراض شدید حسین شمس همراه بود این اعتراضات در حالی بود که بین دو نیمه سرمربی دانشگاه ازاد به سمت داور رفت و اعتراض خود را اعلام کرد اما نتیجه ای به همراه نداشت و ناظر بازی حسین شمس را به رختکن هدایت کرد.
در آغاز نیمه دوم دانشگاه آزاد باز همچون نیمه اول به بازی پاور پلی تکیه کرد اما نتیجه ای نداشت. در همین بین مهدی جاوید شوت فنی را به سمت دروازه دانشگاه فرستاد که با درخشش مثال زدنی گلر دانشگاه ازاد توپ به کرنر رفت، اما باز هم گیتی پسندی ها از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را کردند و با یک حرکت تیمی توانستند توسط اصغر حسن زاده مجدد به گل برسند و نتیجه را چهار بر یک کنند.
در شروع مجدد بازی ،حملات دوتیم بیشتر شد و باز دانشگاه ازاد پاور پلی کرد که موفق بود،به صورتی که گایو توانست گل دیگری به سود دانشگاه بزند و نتیجه را چهار بر دو کند.
در ادامه دوتیم هجومی کار کردند و بازی به سمت فیزیکی شدن رفت در حدی که در یکی از صحنه ها داور دست به جیب شد و به محسن فرهمنده کارت زرد داد.
اما در ادامه باز گیتی پسندی ها بودند که با استفاده صحیح از موقعیت های خود توسط مهدی جاوید به گل رسیدند رسیدند.
در ادامه باز هر دوتیم بازی تهاجمی و فیزیکی را نشان دادند و تماشاگران را به اوج هیجان رسانند اما طولی نکشید که که با اشتباه خط دفاعی گیتی پسند دانشگاه ازاد توسط مهدی زاهدی به گل دست پیدا کرد.
در ادامه بازی دانشگاه ازاد تمرکز بیشتر از خود نشان داد و مالکیت بیشتری بر روی روند بازی پیدا کرد اما در نهایت اصغر حسن زاده با یک توپ ربایی و استفاده از سیستم پنج نفره حریف توپ را وارد دروازه خالی دانشگاه ازاد کرد و نتیجه را شش بر سه کرد.
تیم جوان دانشگاه ازاد با اینکه از لحاظ نتیجه تا ان لحظه بازنده ی میدان بود اما دست از حمله برنداشت به صورتی که در دقیق سی بازی حمله زیبا را تدارک دید اما با درخشش سپهر محمدی نتوانست به گل دست پیدا کند.
در ادامه مهدی جاوید توانست با دریبلی زیبا به گل سوم خود در بازی دست پیدا کند و هتریک کند و نتیجه را به هفت بر سه برساند ،اما این پایان درخشش مهدی جاوید نبود و در کمتر یک دقیقه فاصله از گل قبلی توانست با توپ ربایی زیبا گل چهارم خود و گل هفتم گیتی پسند را ثبت کند.
در شروع مجدد بازی مهدی جاوید از پشت محوطه جریمه ضربه ای را به سمت گل دانشگاه ازاد شوت کرد که اسفندیاری برای حراست از گل خود به سمت چارچوب بالایی دروازه شیرجه زد اما در نهایت هم توپ و هم کتف اسفندیاری به تیرک دروازه خوردند که توپ به کرنر رفت و کتف گلر دروازه بان دانشگاه آزاد بشدت آسیب دید، اسیب دیدگی گلر دانشگاه ازاد به حدی بود که دیگر نتوانست به بازی برگردد و ادامه بازی را از روی نیمکت دید.
در ادامه بازی حسن زاده با ضربه ای چیپ گل گیتی پسند را به ثمر رساند .
اما همچنان دانشگاه آزاد دست بر دار نبود که در نهایت هادی بافنده گل چهارم تیم خود را وارد دروازه سپهر محمدی کرد اما این پایان این بازی مهیج نبود. حسن زاده توانست گل نهم گیتی پسند و گل سوم خود را به ثمر برساند و خیال نیمکت گیتی پسند را بیش از پیش راحت کند.
ادامه بازی بسیار هجومی بود و دانشگاه آزاد دست از حمله برنم یداشت و با جوانان خستگی ناپذیر خود مدام تیم گیتی پسند را خسته می کرد که در نهایت توانست توسط دانیال گیویلی گل پنجم را به سود خود کسب کند.
لحظات آخر بازی همچون قبل مهیج و پر افت و خیز بود اما دیگر دروازه ای باز نشد و در آخر بازی ۹ بر پنج به سود گیتی پسند و در مجموع با ١۴ گل رد و بدل شده به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.