کد خبر : 81449
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 9:49
-

کریمی: روی نیمکت نمی‌توان تجربه کسب کرد

کریمی: روی نیمکت نمی‌توان تجربه کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بعد از پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. آبادان از تیم‌های خوبی است که همیشه در لیگ برتر حضور داشته است.  باید از این مجموعه تشکر ویژه‌ کنم که همیشه برای تیم بانوان هزینه کرده‌اند و بازیکنان خوبی را در اختیار می‌گیرند. در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بعد از پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. آبادان از تیم‌های خوبی است که همیشه در لیگ برتر حضور داشته است.  باید از این مجموعه تشکر ویژه‌ کنم که همیشه برای تیم بانوان هزینه کرده‌اند و بازیکنان خوبی را در اختیار می‌گیرند. در نیمه نخست، بازی پایاپای بود و یک بر یک برابر بودیم، اما در نیمه دوم تیم پالایش خسته شده بود و با تاکتیکی که سرمربی ما لحاظ کرد توانستیم پیروز بازی شویم.

کریمی درباره سطح کیفی لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: در حال‌ حاضر در لیگ فوتبال مردان تیم بسیار ضعیف یا تیم بسیار قوی وجود ندارد. لیگ بانوان نیز باید این گونه باشد و این نیازمند حمایت باشگاه‌ها است. تیم پالایش نفت از آن دسته تیم‌هایی است که همیشه در لیگ برتر با بهترین سطح کیفی حضور داشته است. تیم‌هایی مانند پالایش نفت، ملی حفاری و دانشگاه همیشه در لیگ حضور داشته اند و در بهترین سطح بوده‌اند وجود چنین تیم هایی باعث می‌شود  لیگ پویایی داشته باشیم و بگویم لیگ برتر داریم .

او در ادامه بیان‌ کرد: وجود لیگ پویا به تیم‌ ‌ملی نیز کمک خواهد کرد، چرا که تیم‌ها می‌توانند بازیکن سازی کنند. اگر تیم‌ها از بازیکنان بومی استفاده کنند باعث می‌شود این بازیکنان با بازیکنان بزرگ تنه به تنه شوند و تجربه کسب کنند، تا تنه به تنه نشوند تجربه به دست نمی آورند. هر چقدر بگوییم بازیکن جوان داریم اما روی نیمکت باشند، فایده‌ای ندارد، از روی نیکمت تجربه به دست نمی‌آید. بازیکنان جوان باید در زمین مسابقه حضور داشته باشند و از لحاظ قدرتی خودشان را با بازیکنان بزرگ مقایسه کنند و ببینند اصلا می‌توانند بازی کنند یا خیر؟

کریمی به خاطره‌ای از خود در رقابت‌های غرب آسیا اشاره و خاطر نشان کرد: سال ۱۳۸۴ در رقابت‌های غرب آسیا اولین بازی ملی خود را تجربه می‌کردم و در زمین مسابقه بازیکن بحرین تنه‌ای به من زد که ۱۰ متر پرت شدم. این برای من تجربه شد  که در تنه به  تنه باید محکم باشم. البته در آن زمان سطح مربیگری‌ها پایین بود، ولی در حال‌ حاضر مربیان خوبی در اختیار داریم که می‌توانند این چیزها را آموزش دهند و در کنار آن از جوانترها استفاده کنند. دانشگاه آزاد همیشه از همه بازیکنان جوان خود در بازی‌ها استفاده کرده است.

تیم دانشگاه آزاد هفته‌ آینده با ملی حفاری بازی دارد و کریمی درباره این بازی، گفت‌: بازی مقابل تیم‌های ملی حفاری ، پالایش نفت و رشت جز  بازی‌های حساس ما هستند.  تیم‌ ‌ملی حفاری از نفرات خوب تیم‌ ‌ملی برخوردار است و بازی با این تیم از بازی‌های  سخت ما است. همچنین بازی در زمین اهواز برگزار خواهد شد و ما برای پیروز شدن خواهیم رفت،  ولی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تیمی برنده خواهد شد که در بازی تمام تلاش خود را کند و تمریناتش را خوب انجام دهد. توکل به ائمه نیز باعث دلگرمی ما خواهد شد تا ان‌شاء‌الله پیروز شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.