کد خبر : 81898
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1395 - 12:44
-

کشاورز: اوج کار پایگاه خبری فوتسال در جام جهانی بود/ تعامل بین تیم ملی و سازمان لیگ نیست/جاوید یکی از بهترین های ایران است

کشاورز: اوج کار پایگاه خبری فوتسال در جام جهانی بود/ تعامل بین تیم ملی و سازمان لیگ نیست/جاوید یکی از بهترین های ایران است

محمد کشاورز با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره عملکرد این پایگاه خبری اظهار کرد: به شما خسته نباشید و خدا قوت می گویم. به هر حال هر کاری نقاط ضعف و قوت هایی دارد اما در مجموع عملکرد پایگاه خبری فوتسال را مثبت می دانم؛ به

محمد کشاورز با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره عملکرد این پایگاه خبری اظهار کرد: به شما خسته نباشید و خدا قوت می گویم. به هر حال هر کاری نقاط ضعف و قوت هایی دارد اما در مجموع عملکرد پایگاه خبری فوتسال را مثبت می دانم؛ به خصوص در زمینه اخبار تیم ملی. در گذشته اخبار مربوط به حضور تیم ملی در تورنمنت های خارجی با فاصله زمانی زیادی منتشر می شد اما در حال حاضر پایگاه خبری فوتسال به ثانیه نکشیده، اطلاع رسانی دقیق و سریعی دارد.

photo_2016-11-10_12-29-22

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای از ۲۰ به پایگاه خبری می دهد، عنوان کرد: من نمره قبولی ۱۷ را به شما می دهم. به هر حال در کار هیچ کسی کامل نیست اما همانطور که گفتم نقطه قوت شما اطاعات به روز شماست. خیلی به روز هستید و اوج کارتان هم در جام جهانی بود. هر اتفاقی در کلمبیا می افتاد، همه خبردار می شدند. در لیگ هم به همین شکل آنلاین هستید. من در بازی های اخیر روی سکوها بازی تیم را دنبال می کردم و سایت پایگاه خبری را در موبایلم چک می کردم. می دیدم که گزارش بازی و گل ها در لحظه وارد سایت می شود. خدا قوت می گویم به شما.

کشاورز در مورد عمل به وعده‌های داده شده بعد از مقام سومی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی، بیان‌ کرد: وزارت ورزش  و جوانان قول پاداش ۱۸ میلیونی را داده بود که این پاداش بعد از کسر مالیات یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد. فدراسیون فوتبال هم گفته پاداش اعضای تیم را در  جشنی پرداخت خواهد کرد. فعلا از وعده‌های داده شده تنها وزارت ورزش  و جوانان به آن عمل کرده است.

وی افزود: ما بعد از کسب این مقام انتظار پاداش از مسئولان نداشتیم و بیشتر به امکانات تیم فکر می کردیم.  در حال‌ حاضر کمپ تیم‌ ‌ملی بازسازی می‌شود و شنیده‌ام که کفپوش آن هم عوض شده است. از طرفی باید تیم‌ ‌ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کند و کادرفنی تیم با سازمان لیگ در ابتدای هر سال جلسه بگذارد و تکلیف برنامه یک ساله را مشخص کند. متاسفانه تعاملی که باید بین سازمان لیگ و تیم‌ ‌ملی باشد وجود ندارد.

photo_2016-11-10_12-29-31

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که  خیلی‌ها فکر می‌کردند که بعد از مصدومیت در جام جهانی و خداحافظی از تیم‌ ‌ملی به فکر مربیگری باشد، عنوان کرد: مصدومیتم رو بهبود است و فکر می‌کنم سه هفته‌ دیگر بتوانم در لیگ بازی کنم. تا زمانی که بتوانم برای باشگاه‌ام مثمرثمر باشم بازی خواهم کرد، اما به خاطر این از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کردم چون دیدم دو سال تا جام ملت‌ها و چهار سال تا جام جهانی فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان بتوانند خودشان را نشان دهند.

کشاورز درباره پیشتازی تیمش با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم دوم در جدول رده‌بندی لیگ، گفت‌: خدا را شکر امسال تمام عوامل در باشگاه از کادرفنی، مدیریت تا بازیکنان دست به دست هم دادند تا به قهرمانی برسیم. تیم خوبی داریم و آقای جنتی مدیرعامل باشگاه هم حمایت‌های خوبی می کند. ما به رکوردها و مسائل جانبی توجهی نمی‌کنیم و شش دانگ حواسمان به پیروزی در تمامی بازی‌ها و قهرمانی است.

کشاورز جاوید

وی  در مورد شکستن رکورد بیشترین گل‌های زده در ۹ هفته‌ نخست لیگ توسط مهدی جاوید گفت‌: به نظرم جاوید یکی از بهترین‌های فوتسال ایران در مقطع کنونی است. او  تاکنون ۲۰ گل برای گیتی پسند به ثمر رسانده است و فکر می‌کنم که شم گلزنی بالایی دارد. جاوید بازیکن بسیار با هوشی است و  هم در گلزنی و هم در پاس گل دادن مهارت بالایی دارد. او بدون شک یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران است.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران در پایان خاطر نشان کرد: پیگیری رسانه‌ها و بازتاب اخبار فوتسال در خبرگزاری‌های باعث شده توجه به این رشته بیشتر شود. خوشبختانه امسال حواشی کمتری در لیگ داریم و تیم‌ها بیشتر به مسائل فنی خود توجه می‌کنند.

photo_2016-11-10_12-29-36

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايمان پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

سلام
استاد کشاورز شما از مهدی جاوید تعریف کردی واقعا جای تعریف داره خیلی فنی خوبه اما شما بهتر میدونی غیر فنی باید روش کار کرد داره خودشو گم میکنه